Show je Brunmontagne

Op je Soloist;-)

1 like

Zo zo, scherp hoor! :wink:
Al heel wat jaartjes mijn racemonster… Blijft een heerlijke fiets!

1 like

Goed idee. De Representor verdient meer aandacht onder de HF leden. De spreekwoordelijke eerst zien dan geloven komt tot uiting en genereert
kennismaking met de merk Brunmontagne.

1 like

De blauwe zonder twijfel👌

1 like

Top plan.
Eigen topic geven en gas erop…

Blauw is 1 van de meest geliefde kleuren in de horlogerie en om die reden zou ik die kleur rond laten gaan .

Wel compleet, staal erbij, leer erbij en desnoods mesh erbij .

In het topic kunnen de bevindingen gepost worden, maar een schrift erbij is wel echt super leuk.

Mag ik de eerste zijn???. :kissing_heart: :grin:

1 like

Geen extra banden erbij. Dan komt er ook geen discussie bij wie de kast beschadigd is door het wisselen. Deel de waarde van het horloge door het aantal deelnemers. Laat iedereen dat (kleine) bedrag op jouw rekening storten. Mocht het horloge bij het verzenden kwijtraken, dan ben jij schadeloos gesteld. Aan het eind van de rit verloot je het horloge onder de deelnemers ( of een andere optie i.p.v. verloten).

2 likes

Ik zou een lichte voorkeur hebben voor zwart / zwart, als deze actie doorgaat. Best vreemd toch, Pascal.

1 like

Top idee,
Mijn voorkeur gaat uit naar de blauwe op staal. Ben er heel erg benieuwd naar, mooi horloge.

PS Nooit geweten van jouw interesse in horloges, groeten van een oud collega vanuit de tijd in Zoetermeer.

1 like

Ik dacht inderdaad al aan blauw! Goed punt :wink:
Een apart topic lijkt me inderdaad wel een goed idee als ik dit zo lees!

Haha je bent de eerste die het vraagt, Wat mij betreft dus wel!

@Rockvink heel goede punten Peter! De lederen en rubberen hebben Quick release dus die zouden er nog prima bij kunnen… Staal is dan inderdaad wel wat lastiger.

Ook je idee voor een klein bedrag is interessant evenals het verloten/weggeven. Ik hoop alleen dat hij nog heul lang rond gaat dan haha.

@RichardvanM zwart is natuurlijk wel erg gaaf, al zeg ik het zelf… Blauw is wellicht wat toegankelijker. Wat bedoel je met best vreemd? :wink:

:flushed::flushed:… Nu ben ik wel heel nieuwsgierig haha!
Ben er altijd al mee bezig geweest, het is het afgelopen anderhalf jaar alleen iets duidelijker zichtbaar voor een ieder :wink:.

Blauw op staal is wel erg gaaf inderdaad. Al zit je dan wel een beetje met het punt waar @Rockvink terecht op wijst… Iets om over na te denken :innocent:

Even goed nadenken, Pascal. :smile::relieved:

1 like

Haha nou jij kunt als 1 van de voornaamste Representors elke dag al switchen tussen alle opties :wink:.

Dus denk dat ik het in die hoek mag zoeken? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Inderdaad. Maar die (nog) niet. Ik bedoelde uiteraard staal - zwart.

1 like

Aah dan snap ik hem inderdaad :stuck_out_tongue:
Het duurt nog even voordat die binnen is haha… Voor nu beginnen we gewoon met Staal/blauw :slight_smile:

@anon53002072EV is de gelukkige eerste in ieder geval!
Zal dit weekend even zorgen dat er een waardig topic komt met duidelijke aanwijzingen/regels.

Thanks allen voor 1, jullie enthousiasme, en 2, voor alle goede tips!
Mochten er nog meer mensen zijn met ideeën of tips dan hoor ik het graag!

2 likes

Apart topic ernaast lijkt mijn een prima plan. Leuk ook gezien door de tijd heen.

1 like

Het horloge blijft van Pascal, zodra ik hem kwijt raak of beschadig, kan ik het opgeven via mijn wa, dus Pascal heeft dan zoiezo geen schade.
Aan het eind van de rit kan hij natuurlijk altijd verloot wordem aan bijvoorbeeld de leukste of origineelste foto, bijdrage.

2 likes

Das wel een goed punt inderdaad. Geen idee of ik zoiets dicht kan/wil timmeren natuurlijk, maar er bestaat zeker altijd een risico… Als ik zie hoe lang de Turtle al rond gaat dan zal het vast op een fatsoenlijke manier van lid op lid gaan :grin:.

Qua verloten, zeker een leuk idee!

2 likes

Verloten aan het eind van de deelnemerslijst zal niet van toepassing zijn denk ik. De lijst wordt toch continue aangevuld, zo populair is ie :sweat_smile:

Misschien kun je hem graveren met iets speciaals voor het HF.

2 likes

Haha dat hoop ik ook natuurlijk!
Nou de caseback is al zo vol… Dat wordt er niet mooier op :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Voor een toekomstige HFLE zou vast wel wat te bedenken moeten zijn :innocent:

1 like

Hoppa,

3 likes