Show je Brunmontagne

10 likes

Wauw, gave foto’s!! :heart_eyes::heart_eyes:

Beetje artistiek proberen te doen :joy:

9 likes

Missie geslaagd!! :muscle::muscle:
Ik vind het persoonlijk een mooie foto! :grin:

1 like

Geïnspireerd door @Synn7 en @Tease :grin:

7 likes

Aangezien gisteren weer zo goed bevallen is :black_heart: :grin:

7 likes

Ok het wordt weer eens tijd om wat nieuwtjes met jullie te delen! Komende week zal de productie van de nieuwe oplage van de Representor klaar zijn, inclusief de staal/zwarte en rose gouden/groene varianten. Deze zijn wederom genummerd aangezien het de eerste uitgave betreffen! Kortom het is nog mogelijk om een nummer te reserveren! Gebruik je de codes: zomer en preorder dan krijg je ook nog eens €50,- korting van me als bedankje :grin:.

Wat is er verder nieuw? Het uurwerk zal ditmaal van Seiko komen in de vorm van de NH35! (Heb het al eerder benoemd maar ter herinnering :innocent:).
Verder heb ik wat kleine verbeteringen doorgevoerd maar daar kom ik later op terug.

Los van dit alles heb ik ook nog een idee wat ik met jullie wil delen. Ik wil namelijk de symmetrie van de Representor nog meer laten terugkomen door de kroon te integreren in de kast. Ikzelf kon geen voorbeelden vinden waarbij dit al gedaan is, maar misschien ligt dat aan mijn zoek kunsten :sweat_smile:. Genoeg geluld, plaatjes zeggen meer!

Het betreft nog slechts een concept, maar wat vinden we er van? Ik ben nu nog bezig met de praktische kant van het verhaal :grin:.

Daarnaast geniet ik nog steeds van het Topic “Representor for a week” met alle ideeën die daar uit voort komen. Kortom, ik zie uit naar het vervolg van Brunmontagne in het komende jaar :grin:.

10 likes

Verzonken kroon met simetrisch kroongards is een significant verschil die de ontwerp tilt naar een hoger niveau. Bezel onder een schuine hoek voor een softer look. Ben benieuwd naar de uiteindelijke ontwerp.

1 like

Super idee Pascal! Ziet er echt erg goed uit met die kroon.
Is die bezel nu ook afgeschuind of was dat al zo? Ben het ff kwijt :hugs:
Ben benieuwd waar je nog meer mee gaat komen met de nieuwe reeks.

1 like

Bedankt @GiveMeYourDough en @Jesus!!

De bezel is eigenlijk nog net als de vorige oplage was, dus daar is nog niet veel in veranderd :wink:. Je bent hem ook al even kwijt he @GiveMeYourDough :face_with_hand_over_mouth:. Neem het je niet kwalijk haha.

1 like

Gaaf!

En heeft deze nieuwe serie rose gouden kast burst groene plaat ook het Seiko uurwerk?

1 like

Bedankt! :grin:

Jazeker! Net als de nieuwe staal/zwarte en een klein aantal van de staal/blauwe en staal groene. Oh en overigens ook de aankomende 50 stuks rose goud/blauw!

1 like

Ja, daar kan ik niet tegenop natuurlijk :smile:
Zwart/Staal besteld!!

Oh ja, mag ik dan ook roepen wat ik mooie aanvullingen zou vinden?
Wijzerplaat in off-white/crème, bruine of cognackleurige band.
Zou het heel veel duurder zijn om een Zwitsers uurwerk te monteren? Zou ik wel mooi vinden. Soort van Premium line.

4 likes

Haha super! Bedankt @Sergej! :handshake:

Dat is zeker een leuke suggestie! Bedoel je dan met stalen kast of met bijvoorbeeld rose goud?

Het is zeker aanzienlijk duurder. Het mooie is dat ik met de opbrengsten van de komende oplage die stap wel wil gaan maken. Heb al rond gekeken naar de opties en ik neig in dat geval maar Sellita. Het zal dan inderdaad een kleine oplage worden, Premium line dus :wink:.

Vind het ook nog veel te leuk om met de huidige prijzen toegankelijk te blijven voor vrijwel iedereen. Daarom zou ik het dan graag parallel willen laten lopen.

1 like

Graag gedaan :smile: Ik kijk ernaar uit.

Wat mij betreft met een stalen kast. Rose goud is wat minder mijn smaak.

Leuk zo’n Premium versie. Sellita is een mooie keuze. Beter verkrijgbaar dan ETA, lijkt mij. Ik ben zeer benieuwd in welke prijsklasse die uit gaat komen.

2 likes

Ah ik heb al een ontwerp klaar staan met een witte dial. De cognac band is nog niet eerder voorbij gekomen. Ik zal er eens naar kijken :grin:.

Ja die zijn een stuk beter te verkrijgen inderdaad. Kwalitatief doet het niet van elkaar onder dus het lijkt mij een mooie volgende stap!

Qua prijs… Zo op het eerste oog schat ik dat het rond de €399,- zal zijn voor de variant met leder, €475,- met staal.
Maar goed, dat moet ik tegen die tijd opnieuw berekenen natuurlijk :wink:.

3 likes

Zeer benieuwd naar jouw ontwerp met witte dial, sneak preview??
Een Sellita versie op leer voor die prijs zou ik zeker de moeite waard vinden.
Voor mijn gevoel is een cognac band zo’n beetje de meest gangbare kleur… blijkbaar niet dus :hushed:

Haha ik wil best even een sneak preview geven hoor! In dit geval met witte dial en met silveren dial. Beide met zwarte lederen band.

Dat hoor ik natuurlijk graag! Afhankelijk van de verkopen in de komende periode zou ik daar dit jaar ook nog wel mee willen beginnen! Ik weet niet hoe de rest tegen een dergelijke prijs aan kijkt?

Oh dit zal vast het geval kunnen zijn hoor! Ik heb er tot op heden steeds voor gekozen om de band en dial op elkaar af te stemmen. Cognac heeft de revue nog niet gepasseerd :wink:.

7 likes

De in ‘bruikleen’ representor bevalt goed :+1:

5 likes

Haha top! Gelijk ook mee op pad voor wat lekkers zie ik! :ok_hand::grin:

2 likes