Show je Brunmontagne

Ik heb een aantal nieuwe kleuren combinaties in gedachten en die is er zeker 1 van. Wanneer ze er exact gaan komen dat kan ik alleen nog niet zeggen :wink:

1 like

Mooie foto’s Michiel! Ik zie uit naar je verslag :wink:

1 like

Ik zeg rosé kast met sunburst groene plaat :+1:

1 like

Die van mij is vanochtend vroeg gebracht. Moest alleen net de deur uit dus heb hem snel uit de doos gerukt en omgeslingerd. Zal straks eens wat foto’s schieten en een NA maken. Eerste indruk is :ok_hand:t3:

4 likes

@andrepost strakke suggestie inderdaad! Ga ik meenemen :slight_smile:

@GiveMeYourDough haha ik zie er naar uit! Welkom bij de club! :wink:

2 likes

Ff testen hoe een uitgesneden foto op het forum komt.

Edit: prima dus. Straks even foto’s maken en in de pen klimmen als ik thuis ben.

4 likes

Die komt er dikke prima op :smile:
Gefeliciteerd met je NA.

3 likes

Thanks! Het is wel een gaaf ding hoor.

2 likes

Heb er nog even een NA van gemaakt met wat meer foto’s.

1 like

Precies dat. Staal / zwart heb je dus sowieso al 2 verkocht :sunglasses: ik ga even wachten op generatie 2

2 likes

Zou je een foto kunnen sturen van hoe de sluiting in elkaar zit van de rubberen band? Ik heb deze er ook bij besteld maar lukt me nog niet dit goed te krijgen:see_no_evil:

Ik heb er een andere vouwsluiting opgezet ivm horloge zilverkleur. Maar het eind (met de gaatjes) komt binnen de band

door dat sleufje komt het band deel met gaatjes binnen dan doe je het gaatje van jou maat over het pennetje.

2 likes

Thanks, gaat onderlangs dus :slightly_smiling_face:

Klopt gelukt? Anders zet ik de sluiting ff over voor een foto hoor

1 like

Thanks, is gelukt! Vroeg me even af of dat inderdaad de manier was. Die “bandhoudertjes” gebruik je dan dus ook via de onderkant toch?

Haha kijk dat is alvast een mooi vooruitzicht dan!
Ik zou zeggen spread the word!

Hoe eerder ik de middelen heb, hoe eerder ik kan beginnen met generatie 2 :wink:

Mijne vandaag ook mogen uitpakken, erg blij mee! Heerlijk strakke kast en mooi afgewerkt. Weinig tijd gehad vandaag dus zal later even wat meer en betere foto’s maken, maar voor nu alvast deze:

De blauwe plaat is echt heel gaaf :grin:

5 likes

@Synn7 ik zie zojuist dat behulpzame klantenservice @bas174 al van dienst is geweest ;).
Bedankt Bas!

Gave foto’s @Synn7! Welkom bij de club van Representors :star_struck::facepunch:

2 likes

Ook lekker hoor! Veel plezier ermee!

2 likes