Ah een beschadiging! Dat is vervelend! Ik zorg binnenkort voor losse kronen zodat dit verholpen kan worden.
Ik vind het opzich niet erg, viel mij alleen op. Draai de kroon gewoon een slag om de andere kant is goed.
Wou je alleen even op de hoogte stellen
Haha dat kan natuurlijk ook! Anders even met een fineliner bijstippen . Bedankt voor de update!
Da’s je geraden want ik hou niet van vette vingers op m’n horloge
Damn
Die vind ik ook mooi
VdV Duiven vanmiddag, kom je ook? Neem ik er 1 extra mee
Eerlijk?
Het is 1,5u rijden… Dat vind ik iets te veel. Anders was ik zeker gekomen.
Haha snap ik! Al is anderhalf uur in een auto zitten met airco geen straf nu denk ik .
Net terug van een afspraak met Pascal.
3 uur gegeten en gedronken en over horloges gepraat. Was een gezellige en geslaagde avond @Brunmontagne
Ik ga hem morgen lekker dragen tijdens het werk en dan ga ik dinsdag eens kijken of ik wat foto’s kan schieten.
Ik word hier zo hebberig van
Ik geloof dat ie er nog wel ééntje over heeft. Mijne krijg je in ieder geval niet
Dinsdag eind van de middag een afspraak met Pascal.
Allemachtig zeg! Wat een super gave foto’s zeg!
Ik vond het zeker ook gezellig! Altijd mooi om over een gemeenschappelijke hobby te kletsen! Bedankt voor je tijd en de gezelligheid!
Welkom terug als Representor! Leuk dat je er weer bij bent nu .
@anon33714818EV haha bijna inderdaad! Wij zien elkaar dinsdag! Even geduld nog
Jij ook bedankt kerel!
Proost mensen. Vanavond de Staal/blauw met geborstelde Representor voor mij. Wat vinden we hier overigens van?
Ik vind hem prachtig.
@Brunmontagne, kun je al iets naders roepen over het Sellita-uurwerk. Heb je bij benadering een idee wanneer je die combi zou kunnen gaan leveren?
Leuk om te horen Peter! Bedankt! Vooral aangezien je hem nu ook aan het “uitproberen” bent .
Vooralsnog kan ik je nog geen datum noemen helaas. Ik weet namelijk niet hoe het zich de komende tijd gaat ontwikkelen. Ik heb recent de Seiko toegevoegd en moet simpelweg eerst weer even sparen . Laten we veilig zeggen medio Q2 2021.
Duidelijk Pascal.