Net binnen morgen meer en hopelijk betere beelden. Eerste indruk: errug fraai en degelijk
Ik haat plastic stickers op alles wat glimt maar het is er nu vanaf
en het was al zo warm
Pascal . @Brunmontagne
Net binnen morgen meer en hopelijk betere beelden. Eerste indruk: errug fraai en degelijk
Ik haat plastic stickers op alles wat glimt maar het is er nu vanaf
en het was al zo warm
Pascal . @Brunmontagne
Whoohoo .
Welkom bij de club van Representors Hans!
Mooi te horen dat de eerste indruk zo goed is. Ik zie uit naar de komende fotoโs .
Nu genieten van de airco, al dat moois is niet goed voor je temperatuur
Lekker hoor. Nr 50/50 ook een mooi getal. Voor wat het waard is
Veel plezier ermee! Mijne is alleen vandaag afgegaan voor een dienstje in de haven. Dat vinden de pclโs niet leuk.
Mooi he die plaat, een ware alleskunner !.
De REPRESENTOR โ STAAL/ZWART gebrushedde bracelet en een kleiner formaat 38 a 39mm zou ik perfect vinden voor mijn kleine polsen.
@GiveMeYourDough @HorlogeOpa ik doe met jullie mee vandaag . Gave fotoโs mannen!
@Jeff leuk om te horen! Hoe smal zijn jouw polsjes? Bovenstaande foto is op de mijne met 15,5cm
Staat zelfs goed in een Kia Picanto dus
Kia Picanto?
Ik herken het stuur
Ik dacht al, die heb ik nergens zien staan
@anon33714818EV haha scherp!
Ik kreeg net in eens een ingevingโฆ Aangezien veel mensen erg tevreden zijn met de rubberen band heb ik die eens om de Staal/zwarte Representor gegooidโฆ Ik denk dat deze combi zeker geslaagd is!
Zeker een prachtige combinatie !!!
Dan dus nu ook maar besteld
Mooi horloge die Representor! Kan iemand mij vertellen wat de breedte van de band is?
Haha top! Kan hij ook met de warme dagen gewoon gedragen worden!
@EvolutioNL bedankt! . De breedte van de band is 20mm.
Met 31 graden ging hij vandaag op leer. De stalen band was zelfs te groot voor mijn enkel . (/heb de echte enkelband rechts gelukkig )
Dat ziet er goed uit Pascal!!