Show je Brunmontagne

Net binnen :+1: morgen meer en hopelijk betere beelden. Eerste indruk: errug fraai en degelijk :+1: Ik haat plastic stickers op alles wat glimt maar het is er nu vanaf :sweat_smile: en het was al zo warm :wink::wink:

Pascal :+1:. @Brunmontagne

10 likes

Whoohoo :partying_face::partying_face:.

Welkom bij de club van Representors Hans!
Mooi te horen dat de eerste indruk zo goed is. Ik zie uit naar de komende fotoโ€™s :wink:.

Nu genieten van de airco, al dat moois is niet goed voor je temperatuur :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Lekker hoor. Nr 50/50 ook een mooi getal. Voor wat het waard is :grin:
Veel plezier ermee! Mijne is alleen vandaag afgegaan voor een dienstje in de haven. Dat vinden de pclโ€™s niet leuk.

7 likes

Mooi he die plaat, een ware alleskunner !.

2 likes

Gelukkig ook airconditioning in de auto. misstaat niet toch :wink:

6 likes

De REPRESENTOR โ€“ STAAL/ZWART gebrushedde bracelet en een kleiner formaat 38 a 39mm zou ik perfect vinden voor mijn kleine polsen.

@GiveMeYourDough @HorlogeOpa ik doe met jullie mee vandaag :grin:. Gave fotoโ€™s mannen!

@Jeff leuk om te horen! Hoe smal zijn jouw polsjes? Bovenstaande foto is op de mijne met 15,5cm :sweat_smile:

2 likes

Staat zelfs goed in een Kia Picanto dus :joy::+1:

:face_with_hand_over_mouth:

Kia Picanto? :sweat_smile:

1 like

Ik herken het stuur :joy:

1 like

Haha nee joh! Tis een SuperB! Staat het ook prima bij hoor :innocent: (oudere foto overigens)

4 likes

Ik dacht al, die heb ik nergens zien staan :slight_smile:

2 likes

@anon33714818EV haha scherp! :ok_hand:

Ik kreeg net in eens een ingevingโ€ฆ Aangezien veel mensen erg tevreden zijn met de rubberen band heb ik die eens om de Staal/zwarte Representor gegooidโ€ฆ Ik denk dat deze combi zeker geslaagd is!

16 likes

Zeker een prachtige combinatie !!!

1 like

Bedankt @Michel.s!! :grin::ok_hand:
Ook wel prettig met dit weer haha

2 likes

Dan dus nu ook maar besteld :joy:

2 likes

Mooi horloge die Representor! Kan iemand mij vertellen wat de breedte van de band is?

1 like

Haha top! Kan hij ook met de warme dagen gewoon gedragen worden!

@EvolutioNL bedankt! :grin:. De breedte van de band is 20mm.

1 like

Met 31 graden ging hij vandaag op leer. De stalen band was zelfs te groot voor mijn enkel . (/heb de echte enkelband rechts gelukkig )

2 likes

Dat ziet er goed uit Pascal!! :+1:t4:

1 like