Show je Brunmontagne

Mocht je op zoek zijn naar een inspirerende omgeving.
Ik weet waar je in ieder geval niet moet zijn.

Wat een stinkhol is het hier eigenlijk.

11 likes

@PaulC bedankt!! :grin:

@GiveMeYourDough Damn… Dat ziet er niet bepaald inspirerend uit zeg! Gelukkig heb je dan nog een mooie glimmert om je aan te vergapen :wink:

1 like

En toch… Bijna post-apocalyptisch. Het heeft een beetje een urbex sausje. Wel cool :sunglasses:

2 likes

Valt genoeg te urbexen hier in Duitsland.
Meer dan genoeg vervallen troep te vinden. Hiet doen ze niet aan afbreken en opbouwen maar alleen aan vervallen :sweat_smile:

1 like

Hoe maak je voor weinig geld het station van Emmerich weer wat mooier? Zo dus :+1::joy:

2 likes

Dan heb je er nog wel een paar nodig ben ik bang.
Emmerich is het enige station waar je als het regent beter naast de overkapping kan gaan staan als eronder. Dan blijf je droger :sweat_smile:

2 likes

Haha, mijn vrouw is buschauffeur bij Arriva. Zij heeft ook een paar routes waar ze een tikje depri van wordt hier in het diepe zuiden :joy:

2 likes

Dit topic leeft dus nog :D. Had deze niet op “in de gaten houden” gezet en was het helemaal vergeten. Ik kijk nu zo terug en ik heb er echt zin in. Ziet er gewoon heel mooi uit. Ik weet alleen niet of ik zulke gelikte foto’s kan maken als jullie :D.

2 likes

Haha. Kan ik me voorstellen. Alhoewel het daar ook mooi kan zijn.
Laatst nog bezig geweest met vernieuwen van het spoor vlak bij Valkenburg. Prachtige omgeving. Wel erg warm :sweat_smile:

1 like

3 likes

Haha mooi. Ik moest alleen even 2 kijken wat Braunberger nou weer was :hugs:
Kan zo op de website @brunmontagne, of moet ik Herr Braunberger zeggen?

2 likes

:rofl::rofl: geweldig! Creatief hoor!

@GiveMeYourDough hahaha nee hou het maar op Pascal of Brunmontagne :wink:. In het Duits klinkt het gelijk weer zo fout hehe…

@Belisarius wat leuk zeg! Welkom terug zal ik dan maar zeggen :wink:. Die foto’s dat komt vast wel goed! Ik zie er naar uit :ok_hand:.

2 likes

Ik wacht nog op fotos uit

Italië - Brunomontachi
Amerika - Brownmountains
Turkije - Kahverengidağlar
Zweden - Bruntberg
Dubai - Jabal Bani

3 likes

Ik heb een soort tick, dat ik ALLES wat Duits is KEIHARD en hardop moet uitspreken. Ik kan er niks aan doen.

3 likes

Haha, hier nog één. Het liefst met zo’n overdreven accent :laughing::laughing::laughing:

2 likes

Whaha heel herkenbaar inderdaad!! Ik moet altijd gelijk denken aan die YouTube filmpjes waarbij ze dat benadrukken.

Heute wieder schwarz!

8 likes

Uber! :grin:

1 like

Zo weekend!

11 likes

Mooie foto! Nu ik jouw pols weet, twijfel ik inderdaaf of een 38mm wel nodig is :thinking:

2 likes

@Sjaak mooie foto! Goed weekend! :ok_hand:

@Dao bedankt! :grin:. Haha gezien mijn kleine polsjes zeg ik natuurlijk nee…

1 like