Show je Brunmontagne

5 likes

Dat weet ik overigens wel zeker. Die heb ik ook nog liggen :wink:

1 like

Plaats is een foto ik ben wel benieuwd :wink:

1 like

Komt goed! Moet ik later even doen :wink:

1 like

Grünmontagne vandaag :innocent:

8 likes

Ondanks dat ik eigenlijk even niet van plan was (let op: ‘eigenlijk’ en ‘was’) voorlopig iets aan te schaffen, is mijn interesse in Brunmontagne wel gewekt de laatste tijd. Zowel de looks als het feit dat het een stukje Neerlands huisvlijt is, in combinatie met een prima prijs trekken me wel.

Ik heb echter een niet al te grote (zo’n 17 cm) pols. Hoe staan de Brunmontagnes daar op? Zijn er voorbeelden hier?

Heb overigens een SKX007 in ongeveer dezelfde afmetingen geloof ik, maar dat is een duiker en daarmee niet 1 op 1 te vergelijken vind ik

3 likes

Niet echt de beste wristshots maar misschien heb je er wat aan. 3 Brunmontagne’s op een ruim 17 cm pols en een SKX ter vergelijking.
Ik vind de Brunmontagne lekkerder dragen.

4 likes

@Tinuske, wat leuk zeg!

Dit blijft toch leuk om te lezen hoor! :slight_smile:

Goede vraag! Je kunt mijn posts terug zien in dit topic. Ik heb zelf een pols met een omtrek van slechts 15,5 cm dus ik mag stellen dat die van jou nog groot zijn naast de mijne :wink:. Ik zie dat @GiveMeYourDough ondertussen ook al gereageerd heeft, bedankt!

3 likes

Meer dan prima draagbaar. Hier op een 17,3cm pols :+1:

4 likes

Haha bedankt voor de reactie! Past meer dan prima zo te zien :wink:

1 like

Past prima.
17.5 pols

5 likes

Thank. Ziet er inderdaad prima uit

2 likes

Bedankt Pascal. Waarschijnlijk ben je er binnenkort eentje lichter. Nog even dubben tussen staal en rosé.

1 like

Leuk! Mocht je een beetje richting het noorden wonen, of er nog eens naar toe moeten, dan kunnen we er altijd even een afspraak voor maken. Kun je zelf kijken welke de voorkeur krijgt :wink:

1 like

Ik woon wel in het Noorden, maar dan van Brabant. Dat gaat 'm dus niet worden. Mocht ik binnenkort nog eens in de buurt komen, dan laat ik het je zeker weten

2 likes

Haha nee dat is niet om de hoek. Gelukkig werkt PostNL graag mee vandaag de dag! :grin:

1 like

5 likes

Ik doe met je mee vandaag @HorlogeOpa!

5 likes

:slightly_smiling_face:

4 likes

Mooi hoor! :ok_hand::grin: