Show je Brunmontagne

Even een momentje van trots!

Vandaag bij Popma en Popma in Heerenveen geweest. Zoals ik al zei zullen mijn horloges daar vanaf nu dus te bezichtigen zijn! Nog even rustig met @TicToc zitten kletsen en we zijn beide meer dan enthousiast over hoe het geworden is! Ik ben er zo blij mee!!

30 likes

Chique presentatie :+1::+1:

1 like

Dat ziet er mooi uit👌

1 like

Van harte gefeliciteerd :champagne:

1 like

Heel mooi gedaan :smile:

1 like

Knap geregeld!! :+1::+1:

1 like

Bedankt allemaal!! Op de foto is het nog niet half zo mooi als in het echt haha…

2 likes

Dat ziet er heel mooi uit, Pascal. Gefeliciteerd!

1 like

Top man. Zorg maar vast dat je er een paar extra op voorraad hebt, dit gaat de verkoopcijfers boosten.

Ohnee, Friesland toch? Daar wonen 3 boeren, een kip en een schaap :man_farmer: :man_farmer: :man_farmer: :chicken: :sheep: :grin::grin::grin:

2 likes

Klasse uitstraling! De blauwe op staal is trouwens helemaal top! Die moet er nog komen tegen het einde van het jaar…

1 like

Nou, die kip en het schaap willen ook wel een Brunmontagne hoor!

2 likes

Gefeliciteerd Pascal @Brunmontagne . Moet een moddervette kick geven zo’n eigen display.

Dit zou overigens bij heel veel juweliers een welkome aanvulling zijn.

1 like

Dat schaap verzamelt ze heb ik begrepen.

2 likes

Wederom bedankt allen!

:rofl: :rofl: Zo lang die 3 boeren er 1 kopen ben ik alsnog tevreden haha! Gelukkig komt hier in Heerenveen nogal wat volk dankzij voetbal en schaatsen! Misschien waait het uit :wink: .

Ik ben overigens wel erg benieuwd hoe dit ontvangen gaat worden. Ik ben er in ieder geval al erg blij mee dus dat is al heel wat waard!

Bedankt! Die komt er daar zo in het licht helemaal perfect uit inderdaad! Springt wel gelijk in het oog :smiley: . Overigens, lijkt me super om je te mogen verwelkomen als Representor tegen die tijd!

Haha zeg dat wel!! @TicToc en ik hebben er beide nog een tijd naar staan kijken. Mijn dag kon al niet meer stuk!

2 likes

Had nog een mooie zadelleren band liggen … Vind hem erg geslaagd zo.
Wat vinden jullie ?

15 likes

Zeer geslaagd!! Ik zat al even te denken aan een bruine band in combinatie met de rosé gouden variant. Ik denk dat dat mooi samen gaat! :grin::ok_hand:

1 like

Staat hem prima zo :ok_hand:t3:

2 likes

Netjes hoor!

2 likes

Goede keuze. Mooi!

2 likes

Tre chic magnifique.

2 likes