Show je Brunmontagne

Hey Harry!

Wat een ontzettend leuk bericht zeg!! Heel erg bedankt! Het was al even stil maar het doet me goed dat je nog lekker betrokken bent bij het verhaal van Brunmontagne! :grin:

Wat gaaf dat jouw dochter het horloge met trots draagt, pik je hem zo nu en dan stiekem zelf ook nog eens in, of staat ze hem niet meer af? :wink:

Ik hoop ook dat dit eerste succes een aftrap is voor nog veel meer moois! Sterker nog, met Representors zoals jij, weet ik zeker dat het gaat lukken! Bedankt! :innocent:

5 likes

Op de grijze canvas

En nog wat foto’s

De band heb ik inmiddels niet meer, nu denk ik had ik niet moeten doen.

Niet meer in bezit.

Aan de vrouw gegeven.

Nog 2 brunmontagne’s te gaan😅

5 likes

Die grijze canvas is toch wel fraai !

3 likes

Vind ik ook had eerst mijn bedenkingen maar nu die erop zit zeg ik mooie combi.

2 likes

Ik vind hem inderdaad zeker geslaagd!! Andere foto’s zijn ook zeker weer mooi overigens!

Hahaha je moet altijd wat te dromen hebben he. Original en Rgoud/groen toch? Staal blauw toch ook nog niet? :wink:

1 like

Dat kan ie best hebben.

2 likes

Yep😀

Die was ik even vergeten.

1 like

Vind Brunmontage hele mooie horloge’s.
Heb er ook een mooie mesh band opgezet met dank aan Pascal.

7 likes

Haha kan gebeuren, nog meer om te wensen dus :wink:.

Mooie foto hoor Danny! Leuk om te horen dat je nog steeds blij bent met je aankoop! Staat hem zeker goed!

2 likes

Cross post

Prima voor zondagse bezoekjes aan vrienden en familie

8 likes

:+1: mooi horloge

1 like

Relaxed op de bank met deze topper… Ik word er steeds meer en meer verliefd op!

10 likes

Even een gekke vraag mensen… Ik heb toestemming om een mooi topic te gaan openen op Watchuseek! Ben heel benieuwd hoe het daar ontvangen gaat worden.

Zijn er leden hier die daar ook actief op zijn? En zo ja, zijn er nog bepaalde zaken waar ik om moet denken? :grin:

2 likes

Top, je gaat hard!

Ik lees er uiteraard wel eens wat, maar geen specifieke tips. Misschien iets te pre-orderen. Vinden ze daar volgens mij wel geinig.

Voor de radio luisteraars onder ons… Ik kom zo op de radio bij Omroep Fryslan! (Wel in het Nederlands hoor) :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Regionale zender is niet nationaal te ontvangen. Straks misschien als potcast te beluisteren. :+1:

2 likes

Mooie band, goeie combi! Waar heb je de band gekocht?

2 likes

Band had ik hier gekocht inmiddels staat die weer in het blauwe gedeelte :wink:

Ah helaas! Ik dacht dat zoiets wel via internet ofzo te luisteren was. Hoorde zelfs van m’n schoonouders dat het op tv was haha! Erg leuk om te doen overigens. Heb het genoegen dat veel (lokale) media het op beginnen te pikken dus ik geniet er even extra :grin:.

3 likes

(bijna) alle zenders zijn via internet te horen. Ook Radio Fryslan.

1 like