Show je Brunmontagne

:heart_eyes::large_blue_circle:

6 likes

Lieve mensen, ik heb jullie hulp nodig :grin:.
Ik ben, op verzoek van velen (hier), bezig met de stalen banden voor de Representor. Nou heb ik een nieuwe band in gedachten, en ben ik benieuwd naar jullie meningen!

• Deze nieuwe band is mooier
  • De huidige band is mooier

0 stemmers

• De band tussen de lugs
  • De band in lijn met de kast

0 stemmers

2 likes

Ziet er goed uit met name de band in lijn met de kast .

1 like

Nog nooit een Representor omgehad, maar de nieuwe band maakt hem iets minder massief. Meer in verhouding zo, zeker als de band binnen de lugs blijft. Ziet er goed uit!:+1:

1 like

Wat ik je al zei, tussen de lugs maakt de boel net iets slanker. Ik vind dat net iets mooier.
Aan de andere kant geven de bredere schakels van de andere band de band nóg meer een platter gezicht wat weer mooi in lijn is met de strakke lijnen van de kast.
Toch denk ik dat tussen de lugs het hem zou doen.

Ohja, en een andere sluiting zodat je fijnverstelling hebt :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

:see_no_evil: hij wordt in ieder geval wel regelmatig gedragen, nog steeds blij mee :slightly_smiling_face:

2 likes

Ik vindt de band tussen de lugs, de horloge kast te groot overkomen.
De andere band geeft een veel mooier geheel.

2 likes

Goed om te horen.

2 likes

Hier heb je zeker een punt, maar de sluiting zoals die nu is past gewoon veel beter bij de band (horloge)
Is mijn bescheiden mening.

2 likes

Rechts maar dan taperend :ok_hand:

1 like

Zit iets in. Misschien is een bijgeleverde halve schakel een oplossing.

2 likes

De ideale oplossing lijkt mij.

3 likes

Volledige mee eens. :+1:

2 likes

Thanks allen voor de reacties!! Ik zie hier zo met de eerste reacties een keurige 50/50 terugkomen haha. Ik heb het elders ook nog even gecheckt en daar kwam STERK uit dat men het in lijn met de kast mooier vindt. Genoeg om nog over na te gaan denken dus. Feit is wel dat de nieuwe band positief wordt ontvangen!

Terugkomend op de sluiting @GiveMeYourDough, ik ben juist wel fan van de huidige sluiting ivm de clean look er van. Je suggestie is zeker een goede aangezien een microverstelling wel veel vaker is geopperd. Ik ga persoonlijk mee in de opmerking van @Sjaak, dus wellicht dat die halve schakel de ideale oplossing zal zijn :slight_smile:. Thanks!!

3 likes

You’re welcome. Altijd leuk om een beetje te sparren met anderen over dit soort onderwerpen. Zo kom je nog eens tot andere inzichten. Ben benieuwd naar het uiteindelijke ontwerp :slight_smile:

3 likes

Helemaal mee eens! Los van alle leuke reacties en bovenal tevreden bezitters van de horloges, is dit ook nog steeds 1 van de leukste dingen om te doen :slight_smile:.

2 likes

Voor de geïnteresseerden: ik heb zojuist een topic mogen starten op WuS over Brunmontagne!
Ik hoop zo dat het net als hier, een leuk en actief topic mag gaan worden!

Voor de leden hier die er benieuwd naar zijn, wellicht staat er nog iets nieuws tussen :wink: .

5 likes

Mooie presentatie, Pascal. Je gaat hard nu.

1 like

Bedankt Richard!

Ja deze weken zijn bijzonder. Ik sta in eens met mn kop op Youtube, in 6 kranten, ben op de radio geweest en binnenkort ook nog bij de heren van Mannen van de Tijd te horen!
Dit past wat dat betreft mooi in het straatje haha. Nu de stap naar buiten de Benelux!

6 likes

Mooi toch. Artikel op de omroep Friesland heb ik gelezen. Juwelier is overigens inmiddels verhuisd.

1 like