Het gaat een beetje 50/50 op met de bandenkeuze hè?
Ik begin langzaam aan toch meer te denken dat in lijn met de kast misschien toch mooier is.
Ik denk dat de band anders te smal oogt tov het horloge en niet helemaal tot z’n recht komt.
Ik heb momenteel de doorgeefrepresentor in bezit.
Ik vind in lijn met de kast een stuk mooier dan de smalle versie. Door de vorm is het best een robuust horloge, en daar past naar mijn mening ook een wat bredere band bij.
@Blauwbeer en @GiveMeYourDough bedankt voor de suggesties. Ik denk het inderdaad ook, al zijn er tegelijkertijd ook weer veel mensen die stemmen op de andere variant. Ik denk dat ze er beide dus maar moeten gaan komen haha.
Kreeg net overigens nog wat leuks doorgestuurd:
En voor de personen die het gemist hadden:
https://www.omropfryslan.nl/utstjoering/de-middei-fan-fryslan-fan-15-oktober-2020-1300
Ik was om kwart voor 2 te horen
Best wel iets waar ik heel trots op ben, al die media aandacht!
Veel plezier met je tijdelijke aanwinst trouwens @Blauwbeer! Ik ben heel benieuwd hoe je hem gaat ervaren .
Weer leuk om te lezen Pascal.
Gaaf!
Ik heb vandaag zwart weer om, nadat ik zojuist weer een nieuwe klant zijn zwarte Representor heb bezorgd… Blijft genieten!!
Ai shit! Die eerste doen altijd het meest pijn he
Klopt ,maar een horloge moet gedragen worden dus dat geeft hem meer karakter.
Daar heb je zeker gelijk in!
Denk dat je met Cape cod een heel eind komt Dat is het voordeel van een clean polished bezel
Sinds kort in bezit, wat een prachtig en fijn draagbaar (korte lugs) horloge. Wellicht het meest onderscheidende dat ik gehad heb de afgelopen jaren!
Voor t sfeertje ff een noir versie erbij
Dat ken ik niet meer uitleg
Trouwens de combo zwarte dial met rubber strap is ook strak !
Mooie foto’s
Cape cod is een polijstdoekje dat heel geschikt is voor dit soort krassen. Als het niet te diep is krijg je het weg, als het iets dieper is dan wordt het iig een stuk acceptabeler Google maar! Btw: het gaat niet vanzelf, je poets je vingers blauw, maar dan heb je wel wat
Heb je een adres? En kan een leek dit zelf doen ?
Thnx Sjaak, op deze zitten geen krassen, zeker een goed baasje gehad
Aanrader, fijne band met mooie vouwsluiting!
Kun je zeker zelf! Gewoon flink poetsen, voordeel is dat het saffierglas niet aangetast wordt door het doekje.
Oh top ik ga hem bestellen