Wegens overcompleet heb ik nog een staal kleur armband voor de
Representor over. Foto’s zie boven.
Bij belangstelling graag P.B.
Whoohoo! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en welkom bij de club van Representors!
Vandaag weer de hele dag op de laptop bezig met de nieuwe website! Op de nieuwe website komen overigens ook enkele quotes van HF! Mocht je jouw quote er liever niet op hebben, let me know .
Goed bezig weer Pascal! Alleen al aan HF te zien, blijven er steeds mensen geïnteresseerd in je concept.
En terecht.
Heb de zwarte op mijn lijstje staan. Alleen ben ik bang dat ik hem te weinig ga dragen naast mijn Rolex 116234. Ik ben wel helemaal weg van het design. Schitterend horloge.
Hoe zit het horloge om de pols?
Bedankt! Ik kan niet anders dan zeggen dat ik er van geniet!
Als het goed is met een band .
Nee gekheid! Leuk om te horen, bedankt Joey!!
Tis overigens wel de enige variant waar ik nu bijna door de voorraad ben… Moet even zien wanneer die terug komt.
Hij zit bij mij zo: (op staal)
@Brunmontagne : Heeft de zwart/zwart dezelfde kleur wijzerplaat als de staal/zwart? Of is de zwart/zwart zonder sunburst? Thx
Haha inkoppertje. Nu ik heb zo op je pols ziet moet ik hem hebben!
Op de website staat dat er nog 11 op voorraad zijn. Klopt dat?
Het is dezelfde wijzerplaat hoor. Al is het wel bijzonder om te zien dat hij er in een stalen kast in eens heel anders uit ziet! Beide hebben een sunburst.
@JantjeContant haha lekker flauw he. Top!!
Dat klopt. Ik zal hem zo even handmatig bijwerken. Ivm de nieuwe website is dat even links blijven liggen merk ik. Verleden week 6 stuks verkocht van de zwarte variant en van de Original zelfs 8 stuks! Gaat rap met die varianten haha…
Gewoon kopen die @Brunmontagne .
Je valt er geen buil aan en ik weet zeker dat hij veel polstijd krijgt. Ook al heb je jou geliefde Rolex ernaast .
Spreek uit ervaring!
Ah ok, besteld! Thx
Super! Bedankt! Ik race nog snel naar het postkantoor (ben net terug van het wegbrengen van bestellingen… Dan is hij er mooi vlot!
Net op tijd!
Mijn vriendin schreeuwde al wt* ik aan het doen was aangezien ik als een gek heen en weer vloog door huis haha… Hij is onderweg!
Bedankt voor je vertrouwen @Bartje1!