Dank voor de snelle service, ik kijk er naar uit!
Mooie foto!!!
Ben benieuwd naar de Porsche ook
Kan nog wel ff duren voordat ie klaar is.
@Brunmontagne, waarschijnlijk is het al eens eerder gevraagd, gaat er ooit nog een kleiner model komen? Denk aan 39/40mm?
Gave foto’s mannen!
@caspertof Die vraag is inderdaad zeker al eens gesteld. Wellicht op termijn, voor nu staat die nog niet concreet op de planning voor de korte termijn. Mocht het je helpen, mijn polsen zijn 15,5cm en daar draagt het nog steeds prettig op, en het past ook nog eens haha. Wat is de exacte reden dat je graag een kleinere variant zou willen zien?
Heb al aantal horloges van 42mm geprobeerd, maar die schuiven helaas nooit goed onder mijn overhemd. Ziet er altijd een beetje lomp uit wanneer het er zo pronkend uit ziet… haha
Haha daar kan ik me in vinden. In dit geval heb ik het horloge zo ontworpen dat hij juist wel onder een overhemd past. Daarom ook de keuze voor een kortere lug to lug van 47mm. De Representor was in eerste instantie immers voor mijzelf bedoeld, en ik liep tot voor kort dagelijks met een overhemd en/of jasje .
Proost @Beyns1! Ik ben sinds deze week maar weer genokt met de dagelijkse Corona alcohol haha
Midweek verlof vieren😉
Ik herken wel wat je bedoelt idd.
Ik heb daar ook “last” van. Met de Brunmontagne, zelfs op het wat dikker rubber, heb ik er en stuk minder last van.
Het past niet altijd, maar dat is dan eerder te wijten aan de dikte van het horloge denk ik.
Dan kies ik die dag een ander horloge
Iemand toevallig wat foto’s in combinatie met een overhemd? Ben wel benieuwd!
Geen foto’s maar dat past prima. Horloge past gewoon netjes onder de mouw.
Ik heb de wereld aan foto’s met een overhemd, alleen altijd zo dat ik het horloge volledig in beeld heb haha… Kon er zo nog 1 vinden:
Dit was voorheen mijn natuurlijke habitat … Je ziet, hij past er met gemak onder!
Mooie combinatie, ziet er goed uit!
Thanks! Blijft bijzonder om hier een foto van mezelf neer te plempen haha… Over het algemeen is het hier allemaal wat anoniemer.
Ach ik heb ondertussen al regelmatig ergens met m’n kop op (mogen) (ge)staan dus waarom ook niet .
Echte chauffeurshouding Pascal!