Show je budget horloge waar je veel plezier aan beleeft

Een horloge hoeft helemaal niet duur te zijn om er van te kunnen genieten. Zo is deze Addiesdive van 50 euro mijn favoriete reishorloge omdat het zo heerlijk zorgeloos is.

Wie deelt mijn stelling en kan het staven met een budget klokje waar ook veel plezier aan beleefd wordt?

55 likes

Helaas heb ik geen budget horloge maar ben wel benieuwd wat andere leden hebben…

1 like

Deze heb ik ook. Inderdaad een fijn horloge.

2 likes

Militado. Iets onder veertig euro geloof ik. Blij mee!

24 likes

Deze voor mij

29 likes

Heb deze net binnen vanwege de aparte en mooie wijzerplaat kleur. Was $125.

16 likes

38 likes

Heb ik ook en is ook één van mijn favorieten.

1 like

Geen idee hoe duur deze was in de winkel, maar ik heb hem uit het blauwe gedeelte gehengeld voor 50 euri. Het bandje was bijna nog duurder :wink:
Prima ding: geen kwartsuurwerk met thermische compensatie maar toch binnen een seconde of vijf op de ZT/WT wisselingen. Prima lume, in de winter 's morgens nog afleesbaar. Blij mee!

26 likes

Voor mij zijn dat al m’n G-Shocks.

Ongeëvenaarde bang for your buck horloges vind ik!

8 likes

En

Alles is relatief.

20 likes

Voor 60 dollar aan boord van een cruise gekocht, en dat kwam nog uit een restje boordtegoed, dus uiteindelijk was 'ie gratis. Kan ook tegen een stootje, dus bij het doen van karweitjes is het een voor de hand liggende (lees: om de pols zittende) keuze.

19 likes

24 likes

Budget kan voor iemand anders een Tudor (of vul merk x in) zijn inderdaad.

Hier de Citizen en Seiko 5

25 likes

Ik heb meer plezier aan mijn budget horloges dan aan dure.

5 likes

Dat ieders budget anders is en daarmee ieders budgethorloge een geheel ander budget kan hebben is een behoorlijke dooddoener.
Ik mag toch hopen dat men hier ook nog logisch kan nadenken en bedenken dat een budget horloge inpricipe omschreven mag worden als een horloge in de goedkopere regionen der horloges. En wat dat dan is? Lijkt mij minder dan €100, maar misschien minder dan €400?

Met een Zenith op de proppen komen is even passend als een Submariner in een dresswatch toppic posten.

13 likes

Tja appels en peren. Voor mij is de norm. Als ik het moet overleggen met moeder-de-vrouw dan is het geen budget horloge meer. Lees goed: overleggen, geen toestemming!
Maar laat haar dit maar niet lezen😂

16 likes

Heel misschien was het met een knipoog.

Je weet het niet

:rofl:

2 likes

Hangt van de prijs vs waarde van die Zenith af zeker?

Er is zoiets als cash vs kost. Ieder zijn rekenmethode? Mijn duurste horloge tot nu toe was een Seiko Presage. Wat een afschrijfkanon zeg.

En die SPb077j1 legt ook niet goed aan. Zal duurder zijn dan die Zenith vrees ik…

2 likes

Zoals gezegd, de één zijn beater is de ander zijn grail…

Ik heb zelf een Squale gekocht voor het wat ruigere werk. Wel meer dan een paar tientjes maar ten opzichte van mijn andere horloges heeft het me wel wat minder gekost. Desalniettemin veel plezier van.

28 likes