Show je camouflage/militaire bandjes (en horloge) combinatie

Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooie camouflageband. Ik heb in verschillende prijsklassen diverse nato’s gehad maar allemaal vielen ze tegen. Slechte kleuren die bleek uitsloegen, witte randjes waar de verf niet had gepakt… dat soort dingen. Nu ik recent een Vertex M100 heb aangeschaft is de behoeft naar een mooie militaire/camouflageband weer volop aanwezig

vandaar dat ik op zoek ben naar inspiratie/tips/websites/wat dan ook… Gooi hieronder al het moois dat je in deze categorie hebt (gehad) of weet er maar in. Nato’s, single pass, twee delige straps, leer, canvas… alles. Het liefst met het merk of ‘waar te koop’ erbij. Het hoeft dus niet per sé een camouflage patroon te hebben als het maar militair (geïnspireerd) is…

Kom maar door met die strap/horloge combo’s. Alvast bedankt.

5 likes

Sinn 156B met een Diabolic strap

12 likes

Wrist shot

33 likes

Zittend vrije hand.

Wat een gave foto zeg! Lijkt haast gephotoshopt.

Ja top! Dit bedoel ik. Mooie combo zeg!

1 like

Bulova MIL-SHIPS-W-2181 (miyota 82xx aangedreven) op een 16mm canvas Haveston Service in olive drab uitvoering.

![20221027_191648|690x318]

En voor @GMTplus1:

7 likes

Ik denk dan wel gelijk aan de MN straps van Erika’s Originals.

6 likes

Deze look is altijd valid op een mil-inspired horloge, de “admiralty-grey” nato zoals die nog altijd door de Britse MOD wordt verstrekt.

Niet echt camo maar past wel overal bij.

Edit: bij CWC te koop (Silverman’s).

4 likes

Deze band heb ik nog, klokje niet meer :grin:
Rubberen nato met vanille geur.

4 likes

Een PRS-10 met bordeauxrode Erika met mijn mil rnr erop geprint:

6 likes

9 likes

9 likes

1989 G-10 met de bekende NATO:

8 likes

8 likes

Geen strepen of patronen, wel legertje groen deze canvas.

7 likes

@Honey_Badger kom mijn band maar showen :rofl:

1 like

Afgestompt maar het heeft toch wel wat :wink:. Moet ik misschien ook maar eens doen.

@rschouten nice. Welk merk is dat?

@McNulty top horloge. Ik zit zelf nog op de EZM13.1 te wachten. Is dat ook een erika’s?

Cool! Waar gekocht?

2 likes
1 like

Wat gaaf, die EZM 13.1 vind ik ook echt een top! Levertijden zijn helaas wel een ding op dit moment bij Sinn.


Bandje is idd van Erika

6 likes

Dat klinkt als een condoom :joy:

1 like

5 likes