Show je camouflage/militaire bandjes (en horloge) combinatie

Heel gaaf die band. Waar heb je deze besteld met die nl vlag. Mvg Gerard

1 like

Hier op het forum overgenomen. Komt hier vandaan:

De Seiko 7a28 origineel geleverd aan de RAF /|\ met nato phoenix en soft cloth.

Willekeurig wat CWC horloges op militaire bandjes

10 likes

Gave collectie :ok_hand:

2 likes

Vreemde eet in de bijt wellicht echter is het horloge uitgevoerd in woestijnkleuren van de VAE en het bandje gemaakt van leder afkomstig van kameel uit KSA die uiteraard woestijnschutkleuren heeft.
In militaire kringen zou men spreken van DCU (Desert Camouflage Uniform) of in gewoon Nederlands NFP-Tan waarbij NFP staat voor Netherlands Fractal Pattern en Tan voor droge gebieden zoals woestijn, steppe en savanne.

Excuses voor de kwaliteit van de foto maar het was best lastig de kameel stil te houden… :camel:

6 likes

3 likes

Tsja, deze moet ik hier dan wel delen ook…

5 likes

:rofl: :joy:

1 like

8 likes

Ach deze kan hier ook wel bij.
Tudor Ranger op een Marine nationale.

7 likes

Het kreng kan ook alles hebben hè :muscle:

5 likes

Zeker ook heel toffe combi zo .
Was net nog wat bandjes aan het uitproberen .

5 likes

Ik zal ook eindelijk eens plaatsen in een door mij gestart topic. Ik ben uiteindelijk uitgekomen bij een strap op maat van Diaboliq straps. Een moeizaam proces want hij reageerde heel slecht op mijn mails maar uiteindelijk was dit het super gave resultaat:

En er komen nog twee straps van hem aan.

10 likes

4 likes

Deze man is echt de heer en meester op het gebied van canvas straps. Een bandje van hem is wel de prijs van 2 Erika’s dus dat is wel een dingetje voor me.

Heb nog een Grand Seiko gespje liggen zonder bandje en die paratrooper straps zijn echt vet :grin:

3 likes

Achteraf gezien heb ik zo m’n bedenkingen…:grin::see_no_evil:

7 likes

8 likes

Deze vind ik ook niet zo geslaagd.

Ik zag laatst bij clover een foto voorbij komen van een bandje die je bij hem had laten maken. Zwart met groene keepers en sticksels. Heb je die nog? Die zal hier ook wel goed op staan.

1 like

Dat is nog steeds een van m’n favorieten. Ik heb die Clover op 2 van m’n Damasko’s gedragen.

11 likes

Gaaf! Ben benieuwd hoe die staat op jouw PO. :ok_hand:

Tja…waarom ook alweer weggedaan? :face_with_peeking_eye::man_shrugging::slightly_smiling_face:

1 like