Show je Casio

3 likes

Net de A158WEAD-1EF in ontvangst mogen nemen. Een exemplaar gemaakt in japan en afgewerkt met 2 natuurlijke (blijkbaar échte) diamantjes. Erg blij mee!

6 likes

Deze crosspost hoort zonder twijfel hier thuis:

1 like

Casio datejust voor 37 euries

6 likes

Mijn casio weer tot leven gewekt, ik vind het bandje nog te iel. Zoek nog een origineel passend exemplaar. Deze is van eBay.

2 likes

Leuke Casio Edifice EFR-539RB-2A via mp voor een schappelijke prijs aan kunnen schaffen. Nog kompleet in de stickers. Helaas geen doosje of papieren erbij.

1 like

Yes! Toch weer even mn oude meuk erin gooien! :grin:

2 likes

Shhh :shushing_face: hij slaapt…
Bijna 21 jaar oud en toen al een bewegingssensor erin om na lang stil liggen het display uit te zetten :ok_hand: het aanzetten gebeurt pas met het indrukken van de sluiterknop.
Ondanks dat het scherm uit staat houdt hij wel braaf de tijd bij en geeft hij elk uur een seintje. Waanzinnige batterijvreter, maar zo ontzettend tof!

3 likes

Waanzinnig gek maar cool ding!

1 like

Precies!
M’n ouders waren dit jaar stellig dat ze hem weg hadden gegooid, totdat ik hem ongeveer een week terug onder de bende uit heb gegraven :grin: mijn ultieme nerd horloge :nerd_face:

1 like

Dat moet een mooie verrassing zijn geweest.

Deze is trouwens ook wel heel erg cool hoor. Ik dig jouw ouwe meuk wel! :wink:

Veel plezier er (weer) mee!

1 like

2 likes

Deze MDV106-duikers bieden ongelooflijk veel waar voor je geld vind ik. Daarom wordt ook de blauwe versie hier maandag bezorgd :slight_smile:

4 likes