Welke vintage draag je vandaag? Deel VII

Vandaag dragen lukt niet meer, morgen wel! Vanmiddag voor een horlogevriend een Citizen 8210A uit 1980 (tegenwoordig bekend als Myota 8210A) onder handen genomen. Uit elkaar, geïnspecteerd, gereinigd, geassembleerd en gesmeerd. Loopt weer als een zonnetje!

19 likes

Hahaha hoi baardmattie, het is inderdaad een bijna gelijke kast. Mooi zijn ze he ?
:yum:

1 like

Mjum mjum. Goed gescoord Harry :star_struck::+1:t3:

2 likes

Mooi zijn ze hè.
Ik vond deze een keer op de rikketik

20 likes

17 likes

Misschien meer retro, maar toch heel tof :grin: Vanaf het moment dat ik ben aangestoken met het horlogevirus heb ik mij af zitten vragen waar deze was gebleven. Nu heb ik hem eindelijk terug gevonden; M’n oude horloge uit het vorige millennium :nerd_face: Nieuwe batterij erin en knallen maar!

(Casio BZX-20, Dit leg je tegenwoordig voor een NOS model neer!)

De originele “plastic” strap was wel helemaal vergaan… Gedesintegreerd is het juiste woord denk ik :sweat_smile:

20 likes

Zeker! Ook een mooi exemplaar :+1:

1 like

31 likes

December 1971

25 likes

19 likes

Vandaag een Alexon.

18 likes

21 likes

Even een cross-post met deze 70’s vintage vandaag.

21 likes

16 likes

Retro herkansing! (En erg hoog nerd-gehalte! :nerd_face:)

Om mijn vorige berichtje te 1-uppen: nummer twee van de vondst van gisteren :grin:

De Casio WQV-2 Wrist camera

NA topic met het volledige verhaal zal vast nog wel volgen ergens deze week :grin:

11 likes

Nieuw doompje…

Een van mijn favoriete Ancre horloges en nu eens een automatic.

17 likes

Heb gelijk de neiging om alle 110pk’tjes van dit bakbeest aan te spreken met deze Chronostop om.:smile:

24 likes

Prachtig :heart_eyes_cat:

Onbewust bezig aan een Fantasy lug week :smirk:

Vroege veertiger met een Felsa 415

26 likes

Omega megasonic .

30 likes