Show je Certina

Reeds 6 of 7 jaar in bezit, daily beater voor ongeveer 3 jaar en nog steeds heel blij mee. Al krijgt deze nu wat minder draagtijd.

7 likes

Ik heb vandaag deze binnengekregen. Ik kan er niet zo veel over vinden; wellicht kunnen jullie me verder helpen?

Het is een hardopwinder, dial is zwart (vertekend iets met kunstlicht) en op het uurwerk staat 25-661M.

7 likes

volgens mij zegt : Certina club 2000 eigenlijk al genoeg, vind je via google al zat

Hier kun je alles over de gebruikte uurwerken etc vinden. Ook het serienummer achterop kun je hier opzoeken.

Club 2000 was volgens mij de budget-lijn van Certina destijds. Gezien de stijl denk ik uit de 70ā€™sā€¦

2 likes
6 likes

En uh, een vraagprijs van 175 op MP is wel wat optimistisch hoor denk ikā€¦ :grin:

Ik heb even rond gekeken, ik denk dat je gelijk hebt.

1 like

Hej Hej @dreski en @Bos , strakke klokken!
klasse!!
Mooi merk ook.

Deze staat bij mij hoog:
(Nb. Op de foto mijn pols, maar polsklokje van HFmannetje dicht bij mij in de buurt wonend. :frowning:)

6 likes

Denk meer 50-75 range helaasā€¦Hij is redelijk afgeragd, zwarte wp is dan wel weer een plus, zeldzaam nl.

Succes met de verkoop!

1 like

Haha, ik moet zeggen hij staat je goed!:grin:

1 like

Dus, dus,ā€¦je hebt id gaten dat ik jou bedoeldeā€‹:rofl::rofl::rofl:

1 like

5 likes

Helaas niet meer in mijn bezit :slight_smile:

6 likes

Certina Club 2000, in slechte staat gekregen van een collega. Ik heb 'm gelukkig goed kunnen opknappen.

12 likes

Mooi!!šŸ–’ā˜ŗ

1 like

De club 2000, van mijn vader gekregen. Hij kocht 'm in mijn geboortejaar: '72.

8 likes

Dit draadje maar eens nieuw leven inblazen, met een ordinaire cross post;

13 likes

Gaaf ding man.

1 like

Wow, dat is wel een hele mooie, geniet ervan!!

1 like

17 likes