Show je Certina

Dit dus :point_up_2:t2: :grin:

Ik heb deze nu ruim een week. Slechts 1 sec. afwijking :+1: :+1:
Mooie ruige duiker voor in de zomer bij korte mouwen.
De kast is aardig aan de maat met 42 breed, 52 lug tot lug en 13mm dikte, op papier is dit echt niks voor mij.
Eenmaal om de pols blijkt deze toch erg lekker te dragen, zeker niet lomp of te zwaar. Wel redelijk fors, maar dat mag wel bij een duiker. :slight_smile:

12 likes

11 likes

Eerlijk staal, eerlijk merk…heerlijk👊

1 like

10 likes

Ca. 9 jaar in bezit en nog steeds veel plezier mee!

12 likes

Hoe precies loopt jullie powermatic80 in je Ph200m? @johngo @Jdb @Peterx
Die van mij slechts enkele sec. per week in de min! :+1: :smiley:

18 likes

Net hetzelfde hier. Super accuraat voor een automatic.

1 like

Netjes! :slight_smile:
Ik ben er nog niet achter hoe die snachts het beste ligt (Vlak of op de zijkant enzo). Zodat het uurwerkje misschien iets sneller gaat lopen

Deze moet ik echt eens gaan passen :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: roep het al wat langer maar nog steeds niet van gekomen maar als ik deze foto’s hier weer zie :sweat_smile:

Geniet ervan allen en blijf vooral foto’s posten hier :ok_hand:t2:

1 like

Hier ook zeer accuraat!

Net deze week geruild met een forumlid, ik draag hem nu op een shell cordovan. Heerlijke klok!

8 likes

Mooi! Enjoy :slight_smile:

Idd mooie klok!

1 like

Crosspost:

Mijn dagelijkse klok de DS Podium , nu op een nato. Hoort eigenlijk op leer maar moet nog een nieuwe band scoren omdat de originele behoorlijk versleten is.

Zijn er hier mensen met de Turtle Conservancy SE van de Diver? Wat een pracht klok is dit toch, staat hoog op m’n lijstje.

11 likes

Ziet er goed uit!

1 like

Nee maar ja als ze die een maatje kleiner hadden. Ik vind hem prachtig en ik heb de Action Diver gehad. Echt een schitterend horloge maar voor mij te groot helaas.

De DSPH200m na een zonnige wandeling. Heerlijk die lume!

5 likes

Mag er zeker wezen ja! :+1: Lekker hoor.

1 like

Dit zijn mijn Certina’s. Dit fijne horloge heb ik pas kunnen kopen. Jaren 70:

En deze heb ik reeds langer. Loopt griezelig precies. 1 sec per jaar voor!
Edit: Het is eigenlijk zonde om ook niet even de achterkant te laten zien…:grin:

13 likes

Heb je toevallig nog het gespje van die OS band? Ik zoek er eentje :wink: