Show je Certina

Wellicht had ik 'm in dit topic al eens eerder gepost maar ach, wat maakt dat uit…

Grt. Marco

8 likes

Sinds een aantal maanden in bezit, de mooie blauwe Action Diver.

13 likes

Ik snap dat je daar geen blauwe trui bij aantrekt. :smile:

1 like

Heb er inmiddels ook nog 2 bij gesprokkeld.

12 likes

Wat een mooie uitvoering is dit! Super. Even foto opslaan en bewaren…:wink:

…sorry, helaas net verkocht, moet de collectie een beetje beperken, maar ik zie hier weer zoveel moois, dat een Certina zeker weer terugkeert :wink:

3 likes

Ligt inmiddels al paar maanden bij Ubels (wat is die moeilijk bereikbaar zeg) voor nieuwe kroonpakking(en).

1 like

Gekocht van een kleine erfenis van mn opa en oma maar doordoor wel bijzonder voor me.

12 likes

Prachtig horloge!

Bij gebrek aan meerdere Certina’s, deze nog maar een keer :grinning:

6 likes

Deze had ik 3 dagen geleden nog om.

9 likes

Mijn daily beater

4 likes

Net als saensgroen en Werner hierboven! Ik mocht dit horloge ontvangen bij de verdeling van de spulletjes van mijn vader. Wist ik veel! Het klokje heeft een jaar of achttien onderin de la gelegen, totdat ik enige belangstelling begon te tonen voor horloges. Een keer zag ik er zo een op Catawiki. Verrek, dacht ik, 't zou toch niet … En of, wel zeker, ik had er ook zo een. M’n mond viel wijd open. Enfin, binnenkort laat ik de Certina servicen. Dat is het mij zeker wel waard!
De plaatsjes:

12 likes

9 likes

9 likes

Ik heb geen certina maar deze gaat er ooit komen. Echt super gaaf, maar wel quartz…

5 likes

Meer Certina’s heb ik niet :slight_smile:

Sorry voor de slechte foto.

4 likes

2 likes

…niet zomaar quartz
kijk en geniet, en wees minder neerbuigend over déze quartz
http://www.ablogtowatch.com/certina-ds-2-limited-edition-watch-high-end-precidrive-movement/

1 like

@mike_moker waarom laat je me dit lezen…
Nu is die sowieso een flink aantal plekken gestegen op de whishlist😜

Ik heb in ieder geval meer respect voor deze quartz! Erg interessant, thanks!

2 likes