Show je Christopher Ward

Hallo,

Momenteel staat er een heel mooi horloge te koop van Christopher Ward. Deze advertentie heeft mij enthousiast gemaakt over het merk. Zijn er nog meer mensen die horloges van dit merk bezitten?? Post it met foto!

Dat horloge wat te koop is heel mooi, sterker nog ik durf te zeggen dat het een super horloge is, ik heb hem ook, wel een oudere al, maar vrschillen zijn minimaal! Ik heb hem gedragen op mijn bruiloft, super onr een pak, maar ook gewoon doordeweeks prima te dragen!

Alleeen nog geen plaatje want mijn fotoserver lijkt uit de lucht te zijn!

Leuk merk ja. Veel horloge voor relatief weinig geld.

Zelf heb ik een C60 GMT

Het te koop aangeboden horloge is inderdaad schitterend, zou hem graag willen kopen. Maar de portemonnee van deze arme student laat het momenteel even niet toe… :slight_smile:

Die is inderdaad mooi! Is CW te vergelijken met een Steinhart Ocean en Macello C qua kwaliteit?

Ik heb er twee: de C8 MK2, en de C2 Lido. Verder heeft mijn stiefvader nog de C15 Henley. Hier even twee foto’s, waarvan ik er eentje net heb genomen met mijn telefoon, dus is de kwaliteit niet al te best :wink:

eriksk Schreef:

Die is inderdaad mooi! Is CW te vergelijken met
een Steinhart Ocean en Macello C qua kwaliteit?

Denk het wel. Voordeel van CW is dat er ook quartz leverbaar is…

Ik heb er ook een en ben er zeer tevreden mee

gr Pieter

Een van de eerste CWs:

Mooie klok! Met deze is de interesse voor horloges bij mij begonnen, met een inkoop actie in 2006 alweer. Leuk om te zien dat CW zich flink heeft ontwikkeld. Destijds was dit het eerste model. Prima horloge, leuke dresswatch, goede kwaliteit!

Ik heb er een aantal:

Aardige mensen en perfecte sevice daarzo. Voordeel is ook dat de vrouw van Chris (Wera) een nederlandse is, dus makkelijk communiceren :slight_smile:

Haha, anders heb je even vijf dezelfde horloges… Geniaal.

Mijn CW Malvern aviator (1e versie)

YvoStaudt Schreef:

Haha, anders heb je even vijf dezelfde horloges…
Geniaal.

Ach, ze zijn gekocht in de tijd dat CW nog erg goedkoop was met zijn modellen.
De twee quartz modellen (wit en zwart) waren minder als 100 pond, waarvan de zwarte zelfs een uniek exemplaar is.

De rest zijn 2824’s, alles bij elkaar misschien 500 pond voor betaald. Koop je nu nauwelijks nog één C60 voor.

Niet de beste foto maar dit is de mijne :wink:

Mijn vrouw heeft er ook 1 :slight_smile:

Een CW die ik volgens mij nog niet eerder heb zien langskomen (alhoewel, stond dacht ik wel in mijn “voorstel” mail).

Kwaliteit is absoluut “value for money” om het maar even in Engelse CW termen te zeggen. Dit geldt overigens ook voor de band en de vouwsluiting. Wel heeft CW de laatste jaren behoorlijke prijsverhogingen doorgevoerd en ook de koersverhouding euro:pond maakt ze zeker niet goedkoper.

Omdat ik het horloge toch te groot vind (42 mm.) zal deze binnenkort in de verkoop gaan. Echter, ik kom er nu achter dat ik er slechts 1 foto (deze dus) van heb gemaakt tot nu toe.

Grt. Marco

Ben benieuwd of er nog een paar zijn bij gekomen in een jaar tijd.
Vind dat ze mooie modellen hebben. Wellicht dat ik dit jaar er een aanschaf.

Er zijn er zeker een paar bijgekomen, maar niet bij mij. Mijn stiefvader heeft inmiddels twee modellen, en mijn moeder heeft er ook eentje. Zal binnenkort een familiefoto maken.

Deze in bestelling: nummer 1810 van de 1957, wat dan mooi overeenkomt met mijn geboortedatum:

http://www.christopherward.co.uk/le/c70vw4-cosc-vk.html

Als ie binnen is zal ik wat foto’s maken.

Groet
Herman