Show je datumloupe

Tijdens een gesprek dat ik zojuist voerde bekroop me ineens een unheimisch gevoel. Ik heb al een tijdje een zeer tevreden gevoel over mijn verzameling horloges. Genoeg te kiezen, niet te weinig, misschien iets te veel; toch elk horloge komt aan de pols…

Maar , maar, maar, windhondje , waar is dan toch je horloge met die mooie niet te missen datumloupe? Het detail waar geen verzameling zonder kan, waar is het? :scream:

Juist, het is er dus niet. Het laatste horloge dat ik had met een datumloupe was dacht ik de prachtige Ball Engineer Master II Marvelight (laat ik dit prachthorloge maar eens eren door zijn volledige officiële naam te noemen); die had ik nooit weg moeten doen. Het begint weer voorzichtig te kriebelen, dus horlogevrienden: show me je horloge met datumloupe!

4 likes

Mijn Favre Leuba!

2 likes

2 likes

Seiko snowmonster

2 likes

Juist! Die vergroten alledrie adequaat! Aan je juiste vergroting herkent men een goede datumloupe! Keep em coming!

3 likes

2 likes

Eerder vandaag

5 likes

3 likes

Vroeger vond ik het afgrijselijk. Inmiddels geweldig en bijna onmisbaar :heart_eyes:

4 likes

Ik deel je oude mening :rofl:! Ik vind het onrustig en een beetje rommelig lijken. Ben benieuwd waarom je het geweldig vindt. Misschien dat mijn mening ook nog wel een keer anders wordt…

2 likes

Geen idee, soms wat lastiger te duiden waarom je iets mooi vind. Op een DJ vind ik het mooi staan.

Op een sub (had zelf ooit de 114060) wilde ik echt geen datumloupe, maar als ik er nu weer een zou kopen zou het zéker mét loupe zijn

4 likes

5 likes

5 likes

7 likes

Tsja, je vraagt er zelf om. Dit is de enige met een datumloupe. :man_shrugging:

1 like


Schaamteloos van gisteren. :slight_smile: Hoe dan ook hoeft het niet duur te zijn. :slight_smile: :+1:

Niet alleen de datum op vier, maar er dan ook nog schaamteloos een loep op knallen… Man man man man man.

1258543_460s

4 likes

6 likes

Met de knapperd

5 likes

8 likes

Prachtig plaatje ook he als ze allemaal tegenover elkaar staan in een “X” vorm :relieved:

1 like