Bedankt Bert, ga ik doen!
Dat noemen ze volgens mij een valet tray🤓
Nicee!
Wanneer komt er een webshop van die hobby? Asking for a friend.
Vlak jezelf niet uit kwam net jou zelfbouw flieger met blauwe plaat nog tegen in mijn foto-cloud
was een tof ding
Niet. Vooralsnog geen plannen om dit commercieel te maken. Maar je mag altijd een PM sturen
Bij beide benamingen krijg ik geschikte zoekresultaten, dus beide mogelijk. Dank heren, weer wat geleerd
Ohja. Die was wel tof. Is inmiddels vervangen door deze. Ook een eigen creatie en een eigen ontwerp.
Toffe dial en leuke secondewijzer in de vorm van een propeller
Het topic naar ‘Show je DIY rolls & straps’ omgedoopt, en om dit te vieren foto’s van nieuwe zelfgemaakte meuk
Thanks. Vind hem zelf ook tof maar hij krijgt nauwelijks draagtijd. De bronskleurige case doet het hem niet voor mij ondanks dat de combi met het blauw wel mooi is. Denk dat ik hem maar eens in een stalen case moet zetten.
Leuke meuk heb je weer gemaakt.
Die pouches zijn tof.
Een ‘vide poche’ in het AN
Als jij denkt een leuk mapje te kunnen maken, tuurlijk. Er is uiteraard wel een ondergrens, maar dat moet je zelf maar even proberen te beoordelen.
Show me your goods.
Houd er wel rekening mee dat reclame maken in sommige gevallen gevoelig kan liggen. Maar dat vind je terug in de forumregels
Ziet er keurig uit
Mooi werk. Mooie tip het stukje leer in het midden, thanks! Gisteren heb ik ook iets soortgelijks met een geweerknop gemaakt.
Die toolpouch is echt een topidee en werkt perfect. Beschermt goed, nooit meer zoeken en past mooi bij de watchpouch