Show je DIY rolls & straps

Bedankt Bert, ga ik doen!

Knap staaltje vakwerk @Chronoloog en @Silvester1987 :ok_hand:t3:

2 likes

Dat noemen ze volgens mij een valet tray🤓

2 likes

Nicee!

1 like

Wanneer komt er een webshop van die hobby? Asking for a friend. :sunglasses:

1 like

Vlak jezelf niet uit :wink::+1: kwam net jou zelfbouw flieger met blauwe plaat nog tegen in mijn foto-cloud :ok_hand: was een tof ding

1 like

Niet. Vooralsnog geen plannen om dit commercieel te maken. Maar je mag altijd een PM sturen :wink:

3 likes

Bij beide benamingen krijg ik geschikte zoekresultaten, dus beide mogelijk. Dank heren, weer wat geleerd :+1:

1 like

Ohja. Die was wel tof. Is inmiddels vervangen door deze. Ook een eigen creatie en een eigen ontwerp.

2 likes

Toffe dial en leuke secondewijzer in de vorm van een propeller :ok_hand:

1 like

Het topic naar ‘Show je DIY rolls & straps’ omgedoopt, en om dit te vieren foto’s van nieuwe zelfgemaakte meuk :slightly_smiling_face:

2 likes

Thanks. Vind hem zelf ook tof maar hij krijgt nauwelijks draagtijd. De bronskleurige case doet het hem niet voor mij ondanks dat de combi met het blauw wel mooi is. Denk dat ik hem maar eens in een stalen case moet zetten.

Leuke meuk heb je weer gemaakt.
Die pouches zijn tof.

1 like

Een ‘vide poche’ in het AN

Als jij denkt een leuk mapje te kunnen maken, tuurlijk. Er is uiteraard wel een ondergrens, maar dat moet je zelf maar even proberen te beoordelen.

2 likes

Show me your goods.

Houd er wel rekening mee dat reclame maken in sommige gevallen gevoelig kan liggen. Maar dat vind je terug in de forumregels

1 like

Ziet er keurig uit :ok_hand:t3:

1 like

Erg mooi en super creatief (en wat een mooi drietal @Zirx!)

1 like

Mooi werk. Mooie tip het stukje leer in het midden, thanks! Gisteren heb ik ook iets soortgelijks met een geweerknop gemaakt.

1 like

3 likes

Die toolpouch is echt een topidee en werkt perfect. Beschermt goed, nooit meer zoeken en past mooi bij de watchpouch :slight_smile:

1 like