Show je DumeT bandentooltje

Volgens mij hebben heel wat mensen hier zo’n ding.

Eerste indruk: schitterend tooltje. Prachtig afgewerkt en mooi materiaal. Douze points voor @Arie_Kabaalstra.

27 likes
Wie heeft er een?
  • Dumet
  • Duzonder

0 stemmers

11 likes

Millennial boomer hier, wtf is EDC?

7 likes

Moest ik googelen.

Helder :ok_hand:

23 likes

Every Day Carry.
Alles aan gebruiksvoorwerpen dat je bij je draagt; horloge, portemonnee, zakmes, pen, aansteker, noem maar op. Het is weer een hobby op zichzelf

2 likes

@GMTplus1 zou je hem in algemeen willen laten staan? Dit is zwaar horloge gerelateerd. Dank!

2 likes

Nee

4 likes

Bandjes topics staan ook in Algemeen. Dus een bandentool topic ook neem ik aan. Wat is dit voor onzin?

1 like

Niet mijn regels, horloges en bier is ook of topic

Haha bier is heel wat anders natuurlijk. Het onderwerp is hier de bandentool.

1 like

En geen horloges dus

5 likes

Dan moeten alle ‘ik zoek bandentips’ topics ook naar offtopic. En topics over horlogedozen en watchwinders ook. Ik heb het EDC eraf gehaald. Helpt dat?

1 like

Wellicht

1 like

Sowieso is het natuurlijk netter om het te overleggen dan ineens gewoon die categorie te veranderen. Maar goed. Jij bent nogal een baasje hier heb ik begrepen. :wink:

Volgens mij voldoet ie op deze manier gewoon aan de norm voor Algemeen. Zoals gezegd: horlogedozen, watchwinders en horlogebandjes staan ook gewoon in Algemeen.

Voldoet dit topic niet dan moeten de moderators maar ingrijpen. Daar zijn ze tenslotte voor.

8 likes

Nou vooruit dan maar…leuk matchend kleurtje ook nog. :sunglasses:

@Zulu jij nog wat te melden? :rofl:

14 likes

Lekkere combinatie David!

1 like

:joy:

Heb er nog steeds een liggen die ik beloofd had aan de eerste die de puzzel af had. De winnaars schoven hem steeds door. Heb het maar opgegeven :joy:. En had destijds geen zin in nog meer veilingen. Was een beetje klaar met veilen.

Maar wellicht dit jaar weer.

2 likes

Ik ben er nog steeds niet helemaal achter hoe het werkt met die tool.
Het is niet compatibel zo lijkt het.

8 likes

Leuk tooltje, gaat volgende week ook weer mee op reis :ok_hand:

speciaal voor de Prince, dus ook goud/staal-kleurig :grin:

11 likes