Show je duurste horloge!

Argentina

1 like

Ah, in een grote stad?

7 likes

6 likes

Goeiedag! 2 (pre) Daytona’s!! Lekker hoor :+1:

1 like

Het is in Nederland ook niet meer zo verstandig om een Rolex op straat te dragen. Linke soep. Die van mij is in een kluis en komt er alleen uit wanneer ik lange mouwen draag en naar een familie uitje ga of zo

1 like

:frowning:

Waar woon je dan? Bij ons in Ernhem staan mijn vrienden en kennissen gewoon zaterdagnacht met Explorers en Submariners op de dansvloer en fietsen daarna katjelam naar huis. Ken er niet één die ooit wat is overkomen.

5 likes

Regio Dordrecht

1 like

Dat zal deze zijn, mijn Tissot cal. 33.3 uit 1945. Tevens ook een van de mooiste uit de collectie. :sunglasses:

55 likes

Prachtig! :heart_eyes:

3 likes

Jeetje, waarom zou je er nog eentje willen hebben dan? Brrrr.

Hier bij mij in NL valt het allemaal gelukkig nog mee.

1 like

echt heel gaaf!!

Mijn trouwhorloge, i.p.v. een ring. Was in 99 fl. 1000.
Ik heb nog een van oorsprong duurdere, maar dat heb ik er zelf niet voor betaald.

8 likes

Ik overweeg ook om ze te verkopen.

Overweeg zeg ik

2 likes

zouden ze speciale praatgroepen hebben voor mensen met dit probleem

1 like

Wat gaaf om deze te zien!! Ik was hier helemaal weg van in de jaren 90. Toen de knoop niet durven doorhakken. Duizend piek inderdaad… Iedereen verklaarde me voor gek dat ik het alleen al overwoog. Later heb ik het ingehaald :sweat_smile:
Welke ref is dit?

1 like

Elke cent waard…

18 likes

Onbetaalbaar, voor mijn 20e huwelijksverjaardag…

24 likes

:joy:

In mijn Nederland valt het ook wel mee.

Als jij je onveilig voelt in je eigen buurt of stad, is het dan niet een beter idee om de horloges te houden en je huis te verkopen? Ga lekker ergens wonen waar je je op je gemak voelt man.

Het leven is te kort voor deze onzin:

10 likes

Toen alles nog vlotjes liep :upside_down_face:

On topic:
Zou niet goed weten wat ik moet posten.
Iig geen Rolex. Zie er veel voorbij komen. Maar dat zijn de goedkoopste horloges. Iets met een negatieve afschrijving kan ik moeilijk duur noemen. Ben benieuwd welk horloge het meeste heeft afgeschreven.

13 likes