Waar blijven de Hublot’s?
Voor mij emotioneel deze. Is al een X aantal generaties in onze familie. Een erfstuk van mijn vader. Dus …onbetaalbaar…!
5m42-oe39.
Zijn nog wel te vinden, maar vaak gehavend. Is goed aan de praat te krijgen (niet door mij, maar door mensen met verstand van zaken).
Misschien zit ik er naast, maar volgens mij is het leeuwendeel van de Forumleden geen voorstander van Richard Mille of Hublot (gelukkig )
Na vele dealers te hebben gesmeekt toch dubbel retail betaald. Daarmee mijn duurste… Maar het is het mij zeker waard!
Point taken.
Maar mijn vrienden, familie en nieuwe liefde leven hier ook. Beetje lastig maar je hebt gelijk eigenlijk.
Ik denk dat ik ze in de toekomst verkoop en in de plaats Omega koop.
Vind ik ook prachtig namelijk.
Als jij hem voor boven de 19 kan verkopen kom ik je een bos bloemen langsbrengen. Overal in NL.
Niet mijn meest kostbare horloge maar voor mij wel het meest waardevol. Gedragen door mijn grootvader, geschonken aan mijn vader weer aan mij. Ongepolijst, elke kras deukje vertelt een verhaal.
Zekers, zekers
Edit. Het zakhorloge moet ook een keer onderhoud krijgen, dat is denk ik 40 jaar niet meer gedaan.
Is dit een sapmachine?
Als echte Ernemmer zeg ik dan: Hej je de goed wies kapot?
Maar toegegeven in Arnhem denk ik er ook nooit echt over na, maar de Rolex blijft thuis als ik naar Amsterdam moet (gaan daar nog mensen voor hun plezier heen?). Ik blijf liever in de beste provincie van Nederland.
machtig dit topic! weet t niet zou ik ze naast lkaar moeten houden heb geen dure horloges meer… houdt met een Seiko en een Junghans wel op hier…
Zelf voel ik me in Rotterdam ook met korte mouwen goed op mijn gemak met mn DJ. Zal er inderdaad niet s nachts lam mee op donkere plekken in het centrum (of erger) rondlopen, maar zeker in Hilligersberg ervaar ik die problemen ook niet hoor.
omgekeerd, er moet sap in
meer dan naar Arnhem, trust me.
Ik zal de Sub omdoen als we volgende keer naar Koi gaan.