De bekende HF limited met daar naast een 36 mm Seiko.
type 5619 - 7010
Ik vind die squale tropic best we heel gaaf eigenlijk.
Echt mooie klok
Jongens wat komen hier een heerlijke horloges voorbij zeg. Waarvan ik er stiekem best veel niet eens kende. Keep āem coming wat mij betreft
Niemand hier op het forum de halios seaforth gmt??? Na al dit moois misschien ook eens een gmt proberen
Zou je nog een close up foto willen maken van die HF limited? Heb 'm nog niet eerder gezien. Uit welk jaar is die?
@bordewolf @nathalie1 @chopin Wat een prachtig en veelzijdig horloge is die Expoler II toch eigenlijk. Ik kan het momenteel even niet uitgeven maar misschien moet ik op termijn toch maar eens het een en ander inruilen/verkopen.
@louis strikt genomen mag āie niet meedoen omdat āie de lokale tijd niet op een 12 uurs schaal aangeeft Nee geintje natuurlijk, ik schreef dat kom duidelijk te maken dat ik niet op zoek was naar worldtimers, maar deze Glycine is natuurlijk geweldig. Went het snel om de lokale tijd op 24 uur af te lezen?
@merl Damn, wat een prachtige Alpina. De dial en cushion kast doen me wat denken aan een Omega Memovox. Ik begreep ook dat Alpina uitwerken gebruikt waarbij de GMT wijzer primair is (zodat die niet een uurtje teruggaat wanneer je de 12 uurs wijzers een uurtje terugzet). Klopt dat?
@kaydw die gedachte was wel in me opgekomen ja
@GMTplus1 @zengineer Nooit gehoord van Farer. Ziet er goed uit!
@tissot62 Ik moet toegeven dat ik een soort van vooroordeel jegens de Colt had. Maar was is dit een mooie zegā¦
@M_Singer Prachtige, elegante Tissot. Maar lukt het in de praktijk een beetje om 24 uur af te lezen van een subdial?
@Roger_Beep. Vet. Ik moet me ook eens wat meer gaan oriƫnteren op Duitsers. Daar zitten echt wel juweeltjes tussen, en ik ken eigenlijk nauwelijks iets ervan.
@ivar1 Prachtige enicar. Waarom noem je het āniet echt een GMTā? Is de gele wijzer niet onafhankelijk in te stellen? Hoe bevalt de Tudor trouwens? Ik hoor van veel mensen dat āie te dik zou zijn, maar ik kan de āoudeā ETA BB prima om de pols verdragen. Hoe vergelijkt āie daarmee?
@Junior Zo, vette Sinn met die airplane hand! Tegimented steel of titanium?
Dat doet hij wel. De normale wijzers gaan in 12 uur rond en de gmt wijzer in 24.
De foto hierboven is op een Erikaās MN. Erg fijn bandje! De stalen band die ik erbij heb is Tegimented, de kast van het horloge trouwens ook. Ben Ć©rrug onder de indruk van de āverhardeā kast/band. Zit nog geen enkel haarlijntje op en ik draag 'm best veel. Zou hem morgen als nieuw in de winkel kunnen leggen⦠maar dat doe ik niet haha.