Midden jaren '90, vol in mijn pubertijd en bijna volwassen (qua leeftijd dan ). Ipv studeren, ging ik liever vanuit Limburg naar Amsterdam. Daar een woonboot gehuurd en alleen maar Feesten.
Wellicht had ik ook gewoon moeten studeren
Mwah, volgens mij heb je prima keuze gemaakt! Ik zat merendeel jaren 90 vol in mijn studententijd, maar de hele feest scene van Amsterdam ging wat aan mij en mijn vrienden voorbij. Kwam uit, en zat in, een vrije ‘brave’ groep, en verder dan wat drinken en feesten op de studentenvereniging en diverse studenten disko’s door het land (Woo, Nexus, Lorre etc) ging het niet. Overigens veel lol gehad, maar wel jammer dat die hele feest scene totaal niet op de radar stond.
Als ik dit lees en dan dit
Dan denk ik: Eens, de RoXY was leuk! En de Escape, Trance Buddha en de Lexion etc.
Ha en ik dacht dat ik de enige brave jongen was bij Hermes, was echt een vreemde eend in de bijt. Dronk niet, blowde niet, slikte geen pilletjes maar deed wel vrolijk nuchter mee. Nou ja ik rookte wel maar wie niet, klonk altijd wel een beetje vreemd. Mag ik een meter bier en een fristie en een pakje sigaretten .
O wacht het gaat over je GMT, mag ik dan ook even meespelen hier met mijn Longines. GMT staat in de zomer altijd een uur vroeger en in de winter gelijk oplopen met de tijd. Gebruik hem dus eigenlijk niet waar die voor bedoelt is, ben ik in een andere tijd zone dan gaat mijn uren wijzer gewoon vooruit of achteruit. Nog steeds een vreemde eend in de bijt maar dan hier op het HF . Maar dat weten ze onderhand wel op het HF
. Nog een extra foto van het gebolde glas, waarom, gewoon omdat ik dat mooi vind
He kleine gup, uiteindelijk ben je toch nog goed terecht gekomen. Is een aanname dat je toch afgestudeerd bent of ben je nog steeds een flierefluiter
Hele mooie zulu, Fred!
Staat ook nog steeds, zonder streep er doorheen, op m’n list.
Is helaas niks van waar. Ik was, zoals men zegt, een jongen van de straat.
Nee, daar hebben mijn kinderen een stokje voor gestoken. Ik was 21 toen ik m’n zoon kreeg en toen werd het flierefluiten al wat minder. Toen ik in 2004 m’n 1e dochter kreeg, was het wel klaar.
Toen ik eenmaal inzag dat er meer geld moest binnenkomen dan dat ik uitgaf, ben ik er maar eens flink voor gegaan. Ja, goed terechtgekomen dus.
Ach Gup, ben ook maar een jongen van de straat hoor. Ook bij ons thuis een vreemde eend in de bijt, als enige gaan studeren. De bedoeling was meer, snel werken en kostgeld betalen. Dus had weinig tijd voor vreemde fratsen, naast studeren dus ook bijbaantjes. Vroeg uit huis en net zoals jij had ik dus ook op mijn 21e mijn eerste dochter, toen was er helemaal geen tijd meer over en daarnaast was ik op mijn 18e al getrouwd. Mijn eerste vrouw werkte dus niet, dus moesten er ook knaken binnen komen. Later wel e.e.a ingehaald hoor, was nogal van de vrouwtjes als je begrijpt wat ik bedoel. Werd pas wat rustiger bij mijn 2e leg maar voel mij nog steeds een jonkie van 20, ben denk ik ook ietsje ouder dan jij. Alles doorgemaakt, midlife crisis, penopauze en heb het gevoel dat ik alles nog maar eens door moet maken. Wordt dus minstens 120 jaar
blijft mooi horloge, die Longines. Maar wat blijf ik het zonde vinden van die 5 sterretjes onderin …
Hahahaha, jij kent de klappen van de zweep dus ook! Mijn vrouw was ook thuisblijvende huismoeder. Sinds onze 2e dochter, tevens 3e en laatste kind naar de middelbare is gegaan, dacht mijn vrouw pas aan werken. Dit jaar dus .
Si Señor
Dat heb ik ook nog wel hoor en elk jaar in mei krijg ik ook nog steeds bepaalde kriebels.
Ik weet (gelukkig?) nog niet wat dat inhoudt en hoe het voelt. Ik zal er vast achterkomen als het me overkomt.
Moet er niet aan denken
Zo oud als het bekende likeurtje.
Heb je helemaal gelijk in, dat is dan wel het enige wat mij stoort. Maar ze hadden hem ook ietsje meer op het origineel kunnen maken, oke hij heeft een vintage look maar daar houdt het dan ook wel mee op in vergelijking met de zulu time van vroeger. Maar ja je kan ook niet alles hebben toch. Al met al echt een mooi horloge en loopt echt strak op tijd, beter nog dan mijn Rolexen als ik ze op de timegrapher leg. 1 strakke lijn met een plusje van 1 sec.