prachtig
43 schat ik zo in, nou dan kan je nog heel wat horloges kopen. Over 2 weken komt er nog een GPS in mijn collectie en dan maak ik voorlopig pas op de plaats. Heb dan echt van alles wat, o.a vintage, Hamilton handopwinder, quartz, springdrive, automaat, GMT, smart watch enz. Er moet dan echt iets heel aparts komen wil ik weer overstag gaan, zit nu al boven de 70+ aan horloges. Dus verplicht iedere dag wisselen om ze allemaal draagtijd te geven.
Correct!
Wow, das nie weinig
Maar wel een heel mooi setje zo naast elkaar, als je ze in de kluis legt heb je dan wel iets tussen de case back en de band? En ze houden je natuurlijk ook wel wakker, coke en pepsi
Topic naar mijn hart, er moet inderdaad leven in komen.
Gmt complicatie is toch wel de leukste complicaties die er is vind ik, je kan er als hidden feature ook het noorden makkelijk mee aflezen😁
Heel gaaf!
But how??
Oke, klein lesje.
Als je je tijdzone instelt op de juiste tijd. Zodat je dus als het 2 uur in de middag is, je ook de gmt wijzer op 2 uur in de middag hebt staan.
Als je dan nu je uurwijzer naar de zon toe richt dan wijst je gmtwijzer naar het noorden.
Aaah, screenshot gemaakt !
Dank je hartelijk!
Omega Day Date ook wel Triple Date Genoemd (ST 175.0084 of Mk 40 3520.50.00)
Panerai (!PAM156) Regatta GMT
Breitling Chronomat (D13050) met UTC (=GMT)
Nee doe nooit iets tussen de case en de band eigenlijk. En een mooi setje is het zeker thanks
Je zou er een zakdoekje of iets dergelijks tussen kunnen doen, scheelt als het iets beweegt wat krasjes/haarlijntjes op de case back of de band. Maar als je dat verder geen probleem vindt is het oké toch
Welke ref is dit?
7234R, de 37,5mm versie. Er is ook een 5524R, de 42mm versie.
Zeldzaam mooi, niet normaal
Dank je. Ik ben er ook heel erg blij mee. De GMT complicatie heeft mij altijd al erg aangesproken. Hij is bij dit model zeer subtiel, omdat de gmt wijzer verborgen kan worden.
Hoe dan? Schuilt deze dan onder de andere hour hand?
Klopt, deze zit normaal gesproken gewoon achter de normale urenwijzer. Alleen de rondjes van de dag en nacht indicaties van home en local verraden dat het om een gmt gaat (naast de 2 pushers natuurlijk aan de linkerkant). Er zijn wel meer merken die dat op deze manier doen.