Zelfstandige merk in die prijsklasse met de kleinere naamsbekendheid, én goeie afwerking. Moet er toch maar eens naar gaan kijken
Ik kwam er laatst voor het eerst mee in aanmerking bij een juwelier die wat vintage Edox modellen te koop had. Waren allemaal NOS. Ik heb het (nog) niet gekocht, omdat ik het zelf ook even moest opzoeken.
De witte met kleine seconde Handwinder op de foto heeft bijvoorbeeld een monoblock kast. Daardoor is hij slecht 6mm dik. Daarnaast het patroontje in de wijzerplaat en een super comfortabele band.
Ik zou er zeker naar kijken.
Edox heeft lange tijd, of nog steeds, het dunste quartz horloge met datum op de markt.
Hey! Dat is verdomme mijn bijdrage ook!
Verdomme Koetsjh je hebt me, ik ga inlezen over het merk. Ik hou wel van die kleine, neat dingetjes
Haha, succes!
Welke band zit er op de Samurai?
Ik mag hier niet meedoen, ik draag geen enkel horloge eens in de twee weken, daarvoor heb ik te veel horloges
Ja, ik heb al het gevoel dat ik de spelregels iets moet versoepelen op dat gebied
Een StrapCode Miltat Hexad. Super band voor de Samurai :).
Ziet er mooi uit! Die strakke lijnen van de kast komen mooi terug in de band.
Veel goedkoper dan dit wordt het niet snel met een nieuwprijs van €15,- incl verzenden.
Veel duurder dan dit overigens wel (echter niet bij mij).
Blijft een geweldige DD Willem!
Gast. Ik rouleer 22 van die dingen. Ik draag geen enkel horloge eens in de twee weken.
Weet je, dan moet ik weer beslissingen gaan maken. Is dat de verkoopprijs die er betaald is, of gaat het om list? Of huidige waarde op straat? Waarom moet ik eigenlijk over geld nadenken? Ik vind het nu al vulgair worden.
Kan even geen side by side foto maken want mijn zoontje heeft de Casio ingepikt. Maar een factor 200 verschil ofzo denk ik?