Show je goedkoopste horloge naast je duurste horloge!

Zelfstandige merk in die prijsklasse met de kleinere naamsbekendheid, én goeie afwerking. Moet er toch maar eens naar gaan kijken :worried:

1 like

Ik kwam er laatst voor het eerst mee in aanmerking bij een juwelier die wat vintage Edox modellen te koop had. Waren allemaal NOS. Ik heb het (nog) niet gekocht, omdat ik het zelf ook even moest opzoeken.

1 like

De witte met kleine seconde Handwinder op de foto heeft bijvoorbeeld een monoblock kast. Daardoor is hij slecht 6mm dik. Daarnaast het patroontje in de wijzerplaat en een super comfortabele band.

Ik zou er zeker naar kijken.

Edox heeft lange tijd, of nog steeds, het dunste quartz horloge met datum op de markt.

1 like

Leuk topic. Mijn bijdrage:

21 likes

Hey! Dat is verdomme mijn bijdrage ook! :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Met een beetje extra vrijheid tav. de beperkende voorwaarden:

18 likes

Verdomme Koetsjh je hebt me, ik ga inlezen over het merk. Ik hou wel van die kleine, neat dingetjes

1 like

Haha, succes!

1 like

Welke band zit er op de Samurai?

Ik mag hier niet meedoen, ik draag geen enkel horloge eens in de twee weken, daarvoor heb ik te veel horloges :innocent::laughing:

4 likes

5 likes

Ja, ik heb al het gevoel dat ik de spelregels iets moet versoepelen op dat gebied :joy:

1 like

Een StrapCode Miltat Hexad. Super band voor de Samurai :).

1 like

Ziet er mooi uit! Die strakke lijnen van de kast komen mooi terug in de band.

1 like

Casio 15 euro :crazy_face:
Rolex 7700eur, toch is de casio nauwkeuriger😂

18 likes

Veel goedkoper dan dit wordt het niet snel met een nieuwprijs van €15,- incl verzenden.

Veel duurder dan dit overigens wel (echter niet bij mij).

14 likes

Blijft een geweldige DD Willem! :muscle:t3:

2 likes

Gast. Ik rouleer 22 van die dingen. Ik draag geen enkel horloge eens in de twee weken.

Weet je, dan moet ik weer beslissingen gaan maken. Is dat de verkoopprijs die er betaald is, of gaat het om list? Of huidige waarde op straat? Waarom moet ik eigenlijk over geld nadenken? Ik vind het nu al vulgair worden.

1 like

Kan even geen side by side foto maken want mijn zoontje heeft de Casio ingepikt. Maar een factor 200 verschil ofzo denk ik?

10 likes

Mijn cheapo:

Citizen BN0100-51e

Mijn expenso:

Zenith El Primero Chronomaster

Beiden krijgen evenveel polstijd…

12 likes