Ja, ik heb al het gevoel dat ik de spelregels iets moet versoepelen op dat gebied
Een StrapCode Miltat Hexad. Super band voor de Samurai :).
Ziet er mooi uit! Die strakke lijnen van de kast komen mooi terug in de band.
Veel goedkoper dan dit wordt het niet snel met een nieuwprijs van €15,- incl verzenden.
Veel duurder dan dit overigens wel (echter niet bij mij).
Blijft een geweldige DD Willem!
Gast. Ik rouleer 22 van die dingen. Ik draag geen enkel horloge eens in de twee weken.
Weet je, dan moet ik weer beslissingen gaan maken. Is dat de verkoopprijs die er betaald is, of gaat het om list? Of huidige waarde op straat? Waarom moet ik eigenlijk over geld nadenken? Ik vind het nu al vulgair worden.
Kan even geen side by side foto maken want mijn zoontje heeft de Casio ingepikt. Maar een factor 200 verschil ofzo denk ik?
Mijn cheapo:
Citizen BN0100-51e
Mijn expenso:
Zenith El Primero Chronomaster
Beiden krijgen evenveel polstijd…
Prima om mee te werken, aan de achtergrond te zien in de windenergie
Ja, ik had de Forumleden weer zwaar onderschat. Voor sommige zal ik er eens in het kwartaal van moeten maken… Oke, laat ik het gewoon zo zeggen, hij moet in de roulatie van horloges die polstijd krijgen zitten.
🤷🏻 Zelf ook geen idee wat hier makkelijk voor is. Ik zegggg waarde op de streets.
Tja een monopile verstop je niet zomaar
Links draag ik niet eens in de twee weken, maar afgelopen woensdag nog omgehad tijdens het klussen aan de boot.
Ik ben van de vintage (oude meuk), dit is gok ik mijn goedkoopste, maar heb er erg veel lol in als ik hem draag:
Dit is denk ik mijn duurste, omdat het een van de eerste versies van de DS is en wijzerplaat nog in een top conditie is. Plexi heeft na 60+ jaar last van ouderdomsverschijnselen, moet ooit eens vervangen worden, maar tja, vindt maar eens een horlogemaker de bij een radium horloge een glas wil vervangen