Show je goedkoopste horloge naast je duurste horloge!

Nee, hiernaast nog 2 Tissots, 2 Edoxen, een Meistersinger en een Citizen One.

De rest van de collectie past in de GS, zeg maar. :wink:

2 likes

Het kost me al meer tijd om door de set te rouleren… :grimacing:

1 like

Die Casio blijft toch zo ontzettend leuk!

1 like

Leuke merken for sure!

Gelukkig is het leeuwendeel hier op het forum er mee eens dat prijs bij far niet alles is

1 like

14 likes

Toevallig mijn laatste twee aankopen waren de goedkoopste en de duurste.

17 likes

Zekers en ook bij minder “dure” merken is de afdeling vaak top.

Los van dat, horloges moeten ook leuk zijn en ik hou wel een beetje van buiten de lijntjes kleuren.

Dus mijn duurste en goedkoopste Edox, niet “the usual suspects” op het forum, zeg maar.

7 likes

18 likes

Zegt meer over mij, maar ik moest Edox even opzoeken. Ze hebben een paar hele mooie modellen, vooral in de dress watch line vind ik. Strakke designs die toch wat gewaagd kunnen worden als je het wilt

1 like

Klopt, en de afwerking is meer dan formidabel. En nog steeds een zelfstandig merk.

In Nederland wat ondergewaardeerd.

2 likes

Zelfstandige merk in die prijsklasse met de kleinere naamsbekendheid, én goeie afwerking. Moet er toch maar eens naar gaan kijken :worried:

1 like

Ik kwam er laatst voor het eerst mee in aanmerking bij een juwelier die wat vintage Edox modellen te koop had. Waren allemaal NOS. Ik heb het (nog) niet gekocht, omdat ik het zelf ook even moest opzoeken.

1 like

De witte met kleine seconde Handwinder op de foto heeft bijvoorbeeld een monoblock kast. Daardoor is hij slecht 6mm dik. Daarnaast het patroontje in de wijzerplaat en een super comfortabele band.

Ik zou er zeker naar kijken.

Edox heeft lange tijd, of nog steeds, het dunste quartz horloge met datum op de markt.

1 like

Leuk topic. Mijn bijdrage:

21 likes

Hey! Dat is verdomme mijn bijdrage ook! :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Met een beetje extra vrijheid tav. de beperkende voorwaarden:

18 likes

Verdomme Koetsjh je hebt me, ik ga inlezen over het merk. Ik hou wel van die kleine, neat dingetjes

1 like

Haha, succes!

1 like

Welke band zit er op de Samurai?

Ik mag hier niet meedoen, ik draag geen enkel horloge eens in de twee weken, daarvoor heb ik te veel horloges :innocent::laughing:

4 likes