Nee, hiernaast nog 2 Tissots, 2 Edoxen, een Meistersinger en een Citizen One.
De rest van de collectie past in de GS, zeg maar.
Nee, hiernaast nog 2 Tissots, 2 Edoxen, een Meistersinger en een Citizen One.
De rest van de collectie past in de GS, zeg maar.
Het kost me al meer tijd om door de set te rouleren…
Die Casio blijft toch zo ontzettend leuk!
Leuke merken for sure!
Gelukkig is het leeuwendeel hier op het forum er mee eens dat prijs bij far niet alles is
Zekers en ook bij minder “dure” merken is de afdeling vaak top.
Los van dat, horloges moeten ook leuk zijn en ik hou wel een beetje van buiten de lijntjes kleuren.
Dus mijn duurste en goedkoopste Edox, niet “the usual suspects” op het forum, zeg maar.
Zegt meer over mij, maar ik moest Edox even opzoeken. Ze hebben een paar hele mooie modellen, vooral in de dress watch line vind ik. Strakke designs die toch wat gewaagd kunnen worden als je het wilt
Klopt, en de afwerking is meer dan formidabel. En nog steeds een zelfstandig merk.
In Nederland wat ondergewaardeerd.
Zelfstandige merk in die prijsklasse met de kleinere naamsbekendheid, én goeie afwerking. Moet er toch maar eens naar gaan kijken
Ik kwam er laatst voor het eerst mee in aanmerking bij een juwelier die wat vintage Edox modellen te koop had. Waren allemaal NOS. Ik heb het (nog) niet gekocht, omdat ik het zelf ook even moest opzoeken.
De witte met kleine seconde Handwinder op de foto heeft bijvoorbeeld een monoblock kast. Daardoor is hij slecht 6mm dik. Daarnaast het patroontje in de wijzerplaat en een super comfortabele band.
Ik zou er zeker naar kijken.
Edox heeft lange tijd, of nog steeds, het dunste quartz horloge met datum op de markt.
Hey! Dat is verdomme mijn bijdrage ook!
Verdomme Koetsjh je hebt me, ik ga inlezen over het merk. Ik hou wel van die kleine, neat dingetjes
Haha, succes!
Welke band zit er op de Samurai?
Ik mag hier niet meedoen, ik draag geen enkel horloge eens in de twee weken, daarvoor heb ik te veel horloges