Show je “hands on steering wheel” watch pics

Een van de leukste fototopics op het WUS forum vind ik het “Lets see your “hands on steering wheel” watch pic!”. Waarschijnlijk omdat ik zowel auto- als horlogegek ben.

Zou het hier ook lukken om een soortgelijk fototopic levend te houden hier? Laten we het eens proberen.
De regels? Simpel, je maakt een foto (of je laat een foto maken) van het horloge wat je aan hebt terwijl je in de stilstaande auto zit en je hand op het stuur hebt.
Om je een idee te geven, kijk maar even naar het topic op WUS. hands on steering wheel

Hier alvast mijn bijdrage.

Auto is mijn Ford Focus ST estate uit 2015
Horloge is de Blancpain Villeret Quantième Complet uit 2017

18 likes

Anyway, (sorry voor het buitenlands taalgebruik), eentje uit de oude doos dan maar.

13 likes

“A little one from the old box”

9 likes

Ok. Stilstaand. Trust me.

13 likes

Voorruit. Een oudje van mij :wink:

18 likes

Ehhh… stuur rechts. Dame met kort rokje links. Was je in de UK “on business” :sunglasses::sunglasses:
En ik ben benieuwd waar die hand naartoe gaat :joy:

17 likes

Steven

Gnagnagna :smile: Daar heb je een punt.
Gewoon nl. Ik gaf richting aan. Zij stuurde.
Sorry. Pic voldoet niet aan eisen TS :sunglasses:

3 likes

Echte mannen houden volgens mij inderdaad van auto’s, horloges ( geen Seiko’s hé :joy: ) en mooie vrouwen?

Jammer dat de “gridgirls” gaan verdwijnen in de F1 :wink:

En als er dan toch sommige vitten op de taal, waarom dan niet multi language? :wink:

Show me your auspuff anlage alstublieft… want bij een leuke auto hoort ook een mooie brom toch? :heart_eyes:

10 likes

Je hebt je stuur rond de pols? :joy:

Ha nee, achter je hand zie ik nog een glimp van je stuur?:sunglasses:

:joy::joy::joy:
Dit tpoic was voor mij even niet in beeld vanwege minder activiteit hier. Ik heb met behoorloijk vermaak even wat door het topic heen gescrolld en wat een heerlijk geneuzel weer.

Denkt nu echt iemand dat alle foto’s vanuit een auto zijn te verbieden? Ik word al gek van alle betutteling hier in deze maatschappij en wat anderen vinden wat zou moeten of zou horen… Daarbij ben ik heel gevoelig voor recalsitrisme (goed woord en fileer me daar maar even over als het je niet bevalt en vertel hoe het eigenlijk heurt) en is dit voor mij enkel een aansporing om juist dingen wel te doen :grin:

7 likes

:stuck_out_tongue_winking_eye:

Stond wel stil toen ik m maakte…

Groeten
Rutger

54 likes

Oude foto met vorige auto nog

17 likes

Die kunnen we helaas niet aanvaarden in deze topic… :joy:

oei sorry, wist ik niet!!

1 like

Oude foto met vorige auto?

Is zoals naar een foto kijken van mijn lief van 20j geleden…:joy: Kunen we niet aanvaarden…:joy:

1 like

Leuk man, fileplaatjes in mijn toyota proleta.


7 likes


Oja, ik stond natuurlijk gewoon stil :wink:

22 likes

Kom dr maar in met de jouwe @PJV

1 like

Veilig op een parkeerplaats!

6 likes