Show je “hands on steering wheel” watch pics

Maakt niet uit joh, kleine moeite. Weten diegenen die “freude am fahren” nog niet kennen ook hoe het werkt.

1 like

Bedankt voor de tip. Kan ik je ook op je 06 bereiken als ik een vraag heb over het dashboard? :smile:

Neen, doe maar niet want we rijden/hebben verschillende BMW modellen. Verder ben ik nog aan het vechten met m’n iPhone, de Z4 en Spotify om de gewenste muziek door de Mosconi/Gladen installatie te laten weergeven. Vaak lukt 't, soms niet en waar dat aan ligt…

Dus mocht ik de ongewenste indruk wekken 't allemaal te weten…dat is niet zo!

Hmmm… je kan middels een USB stick de laatste update uitvoeren. Dat al gedaan? Zie: https://www.bmw.nl/nl/content/aftersales/connecteddrive-gebruikers/bluetooth-usb.html

1 like

:wink:

19 likes

Verschillende dagen, zelfde parkeervak.

(foutje, was 2x dezelfde…)

4 likes

Interessant, bedankt! Ga ik me binnenkort eens even in verdiepen hoewel het probleem volgens mij meer bij Spotify en haar ondoorgrondelijkheden ligt…

1 like

Vandaag een voor mij nieuwe aankoop, helaas nog vuil van de vorige (niet forum) eigenaar.

3 likes

He. Staal, starre vork, wat is 't?

On-One :+1:

1 like

7 likes

6 likes

Ik meen dat je alleen op een beamer kan zitten, aangezien deze maar 2 wielen heeft.

1 like

Klopt. 4 wielen = bimmer en 2 wielen = beamer/beemer voor de aficionados.

3 likes

Op, in of naast een Beamer, Bimmer, Bammer, Bemmer, ik zie het probleem niet :smile:

Maar thanks voor de tip!

3 likes

Hoe kom jij aan een foto van de auto van @BMWX6M :interrobang:

6 likes

Ik wordt gestalkt… :wink:

2 likes

6 likes

7 likes

(zie ook dat je de inkt van de keramische inserts best weg kan poetsen met aceton, wanneer je denkt een klein lijmrestje weg te halen :joy:) De nieuwe lading is onderweg.

6 likes