Show je “hands on steering wheel” watch pics

Meestal avond of nachtvluchten. Soms op de lan.
Zoek maar op 31st.nl

2 likes

Heerlijk in de :sunny:, stilstaand op een parkeerplek

11 likes

Vandaag deze foto genomen voordat ik met mijn vader naar Rikketik (horlogebeurs in Houten) ging.

Een limited edition vintage seiko uit 1992 in een 2018 Clio :joy:

3 likes

Je bedoelt denk ik meegenomen :joy:

ik bedoel ‘‘de foto is genomen’’, ik heb deze Seiko al jaren haha (ik bewerk het bericht wel even). Ik heb 'm gekregen toen ik mijn ‘‘eerste echte baan’’ had. :slight_smile: #DeGoedeOuweTijd

6 likes

4 likes

5 likes

Eentje uit de oude doos.

3 likes

5 likes

De trotse leeuw van Bussing (waar zit de u met umlaut op een MacBook?) en een snelheidsmeter die gaat tot ruim 200 km./uur. De foto moet in de nieuwe MAN bestelwagen genomen zijn…

Yes Yes dat klopt, nieuwe MAN TGE gaan keuren om morgen af te leveren aan een klant. Ze verkopen als zoete broodjes… :grin::ok_hand:t2: De trotse leeuw heeft overigens sedert het nieuwe logo begin 2018 ook tanden gekregen. :grin:

2 likes

Dochter overhuizen vandaag

3 likes

Net met zoon naar voetbal geweest. Niet heel relevant maar leren bandje was minder handig als geweest als je je kind nog onder de douche moet zetten​:nerd_face::sweat_smile:

3 likes

8 likes

Voor alle brave tuttebellen; ik haal op deze foto nét iemand in met 160 km/h via de vluchtstrook in mijn bloedsaaie goedkope 14% bijtelling Toyota Auris Station mormel! :sunglasses:

8 likes

:thinking:

1 like

Japanse sportwagen!! :upside_down_face:

1 like

JDM Seiko SBDJ019 (en ik sta stil in een straat) :smiley:

9 likes

&

=

2 likes