Wauw! Maserati 3200gt/4200gt/coupe cambiocorsa/gransport, Tesla Roadster en Lamborghini Huracan! Jouw auto’s?
Ook mooie Hulk trouwens😜
Wauw! Maserati 3200gt/4200gt/coupe cambiocorsa/gransport, Tesla Roadster en Lamborghini Huracan! Jouw auto’s?
Ook mooie Hulk trouwens😜
Jij rijdt altijd met 2 handen aan het stuur?
Zoveel mogelijk maar als het 1 hand is is dat zeker niet om met de andere hand iets met de telefoon te gaan doen.
Hoeveel doden moeten er nog gaan vallen voordat deze discussie de goede kant op gaat?
De one and only clownwatch, met mooi uitzicht op Belgische wegwerkzaamheden (verwonderde mij ook dat ze daar wegwerkzaamheden doen als je kijkt naar de staat van de wegen…). Stilstaand voor een stoplicht. Zouden we aub fotos willen maken bij stilstand en uitsluitend wanneer dit veilig is.
Hoop dat eenieder zal begrijpen dat een foto van je horloge niet belangrijker is dan je aandacht op de weg te houden zodat je niet andere nodeloos in gevaar brengt…
Laat ik voor op stellen dat je stilstaand je foto’s moet maken van je horloge.
Wow, die Maserati!
3 auto’s en slechts 1 horloge?
Ga jij maar lekker met de fiets rijden… met 2 handen hé… zonder handen is zonder tanden !
Dank, de Maserati is een Spyder gt, een van de weinige met een handbak.
@X6m
Meerdere horloges ook, maar de hulk draag ik dagelijks.
De Huracan is van een vriend van mij, hij heeft inmiddels een Aventador S en Huracan Performante en nog wat ander spul.
Maserati is een Spyder, leuke auto en niet te opvallend.
Daarom vind ik de Maserati het mooiste
Ik heb alleen een foto van de vintage Seiko met 200+ en die mag niet gepost worden begreep ik. Dus blijft het maar even bij dit sterke verhaal .
Toch wel op een parkeerplaats mogen we hopen?