Show je horloge die eigenlijk hier niet kan

Heb jij ook een horloge die je eigenlijk hier niet met goed fatsoen kan plaatsen maar waar je toch blij mee bent?

Show ze hier, ik zal een aftrap geven.

Deze zwaar afgeprijsde JetSet vind ik eigenlijk niet kunnen hier maar vind hem stiekem toch erg leuk. Ik draag hem toch regelmatig, zwart leren bandje eraf gesloopt en vervangen door een rubberen Seikoband die ik nog had liggen.

Daar heb ik er wel wat van. :smiley:

Wat dacht je van deze?

Of, deze:

of dit setje ‘reclame’ horloges, die me toch om verschillende redenen dierbaar zijn:

Groeten,

Martin

Leuk topic en goede timing om het horloge met een nieuw bandje (Henrik ) te showen:

Sorry hoor Dreski, maar wat is er mis met het eerste horloge wat je laat zien? Ik vind hem echt super…!!

dimi0808 Schreef:

Sorry hoor Dreski, maar wat is er mis met het
eerste horloge wat je laat zien? Ik vind hem echt
super…!!

Ja je houdt ervan of je haat hem. Er is geen middenweg. En het is een hele leuke idd.

Dat zou voor mij dan deze moeten zijn, hoewel ik vind dat alles (behalve namaak) hier kan en gezien mag worden. Dit forum is ook voor de liefhebbers van de buitenkant van horloges.

@ Henrik

Als je die ooit nog eens kwijt wilt…

Nee :smiley: En hij is op internet nog verkrijgbaar hoor, zie bv http://www.mastersintime.nl/nl/d-g-medicine-man-dw0197.htm

Wat is er mis met de ‘Medicine Man’ Henrik?
Ik heb hem ‘stiekem’ al een hele tijd bij de zoekopdrachten op eBay staan.
Maar het is er nog niet van gekomen.
Hij is trouwens weer in productie genomen, als ik het goed heb.

Nou, nu een paar van mij die min of meer niet ‘kunnen’:smiley:

Een echte Rochemont kwarts (voor de zware klussen):

en de Alpha Sub voor de lichte klussen:D:

Hoi,

Die eerste is GááF!

Doet me denken aan the 80’s

Leuk.

Groet,

Nico.

Gaaf 4:3 testbeeldje…
Is voor mij werkgerelateerd.

Groet,

Nico.

Bij de release had ik onderstaand horloge gekocht. Het is best een apart horloge. Niet bepaald lekker om te dragen, maar vond em leuk vanwege de looks en de knipoog naar z’n broertje rechts.

Toevallig zag ik op vakantie dat de zoon van een goeie ouwe vriendin van mijn vader er ook 1 heeft. Dat was een grappige toevalstreffer.

marnix_moed Schreef:

Bij de release had ik onderstaand horloge gekocht.
Het is best een apart horloge. Niet bepaald lekker
om te dragen, maar vond em leuk vanwege de looks
en de knipoog naar z’n broertje rechts.

http://gadgets.boingboing.net/gimages/finalwatch.j
pg

Toevallig zag ik op vakantie dat de zoon van een
goeie ouwe vriendin van mijn vader er ook 1 heeft.
Dat was een grappige toevalstreffer.

Wat een verschrikkelijk gaaf ding is dat! En zijn broertje ook…

Heh heh, kweenie of je z’n broertje in actie hebt gezien, maar dat is een vet ding. Holografische besturing… :+
Zijn er wereldwijd 5000 van gemaakt. Heb er van de verkoper destijds ook de promotiespullen bij gekregen. Nu staat 't horloge in m’n kamer op een speciale houder, voor de 3 mini posters van 't horloge met z’n broertje en de limited dubbel DVD.

P.S. Op de baai zie ik er nu 2 te koop staan.

Horloges die niet kunnen dat is hier vrij uitgesproken, dat zijn replica’s

Al weet ik eigenlijk niet of hier sprake is van replica.
iig van het misbruik van de naam breitling. Deze stamt nog uit een verleden dat ik pronkte met dit soort neppers. Van voor mijn bekering zeg maar. :wink:

Maar het model blijft leuk en voor mij persoonlijk de herinneringen die bij de vakantie horen waar ik 'm kocht.

marnix_moed Schreef:

Bij de release had ik onderstaand horloge gekocht.
Het is best een apart horloge. Niet bepaald lekker
om te dragen, maar vond em leuk vanwege de looks
en de knipoog naar z’n broertje rechts.

http://gadgets.boingboing.net/gimages/finalwatch.j
pg

Toevallig zag ik op vakantie dat de zoon van een
goeie ouwe vriendin van mijn vader er ook 1 heeft.
Dat was een grappige toevalstreffer.

Wow, Marnix, dat lijken me wel leuke sci-fi watches !

Vertel daar es meer over !!! Typenummer enz… :smiley:

Owwww…

De Seiko Final Fantasy watch…

STP005

Verschrikkelijk gaaf ding man!

Die kan volgens mij juist heel erg goed! Hoort zeker niet in dit topic thuis…

Idd, wat een superklok is dat!::o

Was vergeten dat 't een STP005 is. Op de achterkant staat namelijk W444-4000.

@Marc-b, hier staat een beetje info over t klokje. http://finalfantasy.wikia.com/wiki/Wrist_Halo

Grappig is dat 't horloge een “inverse holo-display” heeft. Holo-display zijn LCD schermpjes met zwarte letters op een groene hologram-achtige achtergrond. Onder een bepaalde hoek geeft een een groene gloed. Bij dit klokje is het omgekeerd, de achtergrond is zwart en de letters kleuren groen. Dit geeft een effect zoals, het horloge in de film, zonder dat je een energie slurpende LED display nodig hebt.

Wel is jammer dat na bijna een decennium het LCD schermpje niet zo goed meer werkt. Bij de secondes trekt 't LCD gedeelte niet zo goed meer weg, waardoor de cijfers soms niet helemaal zichtbaar zijn. Dit is ook goed te zien op het op eBay aangeboden klokje. Daar zie je een grijs/zwart vlekje op het scherm.

Ook misschien belangrijk om te weten, is dat 't klokje erg dik en hoog/langwerpig is. Desalniettemin zorgt het rubberen bandje ervoor dat je geen gat/gleuf hebt bij de bandaanzet.