Show je horloge met een ander bandje!

Ben de laatste tijd heel veel bezig met verschillende bandjes op mijn horloges maar om dat nu tussen ‘Wat draag jij vandaag’ of ‘Welke vintage draag jij vandaag’ te gooien dacht ik maak ik een nieuw topic aan… heb de zoekfunctie gebruikt of deze al bestaat, als ik die niet heb gevonden maar wel bestaat dan maar op slot ofzo…

Vandaag deze van zijn stalen band afgehaald en een pas gekocht leren bandje erop…vind het zelf wel gaaf😊



13 likes

Op staal

En op Leer, naast een pittig slechte artiest. Maar hij droeg een AP, dus maar ff een foto.

Momenteel geen bandenswappinks, maar m’n bergeon tooltjes komen deze week binnen dus ik ga weer aan de slag… Voor nog geinteresseerden, hit me up :sunglasses:

3 likes

Zoiets…

Of zo…

4 likes

Voordat @anon50762135EV hier is; het is show je horloge met een ander bandje. Dus niet de reeds geflipte :stuck_out_tongue:

Ontopic;

Ventus Mori op een bruine perlon.

7 likes

Jip…🖒:joy::joy::joy:

Je bent @anon50762135EV een stapje voor🖒😊

1 like

Gaaf🖒…op leer en op staal óók…

1 like

Op leer vind ik hem het mooist! Wilde m laatst op staal terugzetten, maar ik ben 1 endlink kwijt :joy:

1 like

Ben wel van het swingen :scream::grin:

11 likes

Vind het ook steeds leuker worden en wat een ander bandje voor een verschil maakt🤥

:smile:

3 likes

Ik heb alleen de G-shock nog en daar kun je geen bandjes mee wisselen… :cry:

5 likes

Niet echt een bandenslet gezien de prachtige titanium band maar zo af en toe…

12 likes

Ja welk bandje!?..:smile:

8 likes

Cassettebandje :wink:

22 likes

5 likes

Voor:

En na:

Sommige horloges mogen gewoon geen bandenswap krijgen. En deze Samurai al helemaal niet!

10 likes

Wasda?..nooit van gehoord.

2 likes

zelf gemaakt?

Yep

mooi man! :thumbsup: