Show je horloge met een ander bandje!

Klopt helemaal :slight_smile:
HFLE EMG voorstel van @25tien

1 like

Heel gave band! Waar komt die vandaan?

Hier een foto van mijn combi:

4 likes

Blijven swappen…


4 likes

Kemmner “Tonneau weinrot” met een Toshi Straps - Honey

2 likes

10 likes

Deze is niks…toen ik deze kreeg kwam hij op een nato…ik heb er niks mee, ik heb liever staal en als dat niet kan leer…

Op nato:

Op leer:


Beter zo!:blush:

2 likes

Rubbah


Leer

8 likes

Snzg13 op een lekker dikke canvas.

7 likes

PR 516 GL Heritage op een “double weave vintage mesh” van Geckota.

2 likes

Deze NA op een mesh bandje binnen gekregen…zit goed en staat goed(heb van hetzelfde type zelf ongeveer 6 van die bandjes aangeschaft) maar toch experimenteren met vintage stalen banden van Citizen op deze, gewoon omdat het leuk is☺

Mesh bandje

Citizen vintage stalen band



Zit lekker en staat goed😊

Wat vinden jullie?

1 like

Timexje gekocht met standaard leren nato erop…ik ben niet zo van de nato"s. Ik had nog een zwarte leren eichmüller liggen…leuk!:blush:

Op nato:

Eichmüller:





2 likes

Ik weet dat sommige dit niets vinden maar heb toch een rally bandje op een duiker gegooid en bevalt eigenlijk wel, had nog een blauw rubber bandje liggen maar de rally draagt toch lekkerder :grin::blush:




1 like

Vintage bandjes op mijn 2 favoriete vintage horloges geplaatst.:slight_smile:


1 like

Het swatch automaatje eens op een siliconen band gezet. Vele malen fijner als het stugge originele faux-lederen-plastiek.
Helaas zaten er geen gaatjes in de band :joy: schijnbaar kunnen ze zelfs in China niet alles maken voor 80 cent.

1 like

Neeeeeeeee! Ik hou wel van die Combat, doet het ook goed op de perlon, maar mesh… brrrr.

Combat is er alweer van tussen :blush:

1 like

Cheapest nato straps eens uitproberen. Nu wel ontzettende keuzestress ineens…

1 like

De Oyster Perpetual op Struisvogel…:ok_hand:

7 likes

deze vind ik heel cool :+1:

4 likes

5 likes