Show je horloge met een ander bandje!

zelfde klok , maar een andere kleur en band

Dan zou ik gewoon een Casio of Timex omdoen ofzošŸ–’

Is die veel te mooi vooršŸ˜Š

Geen staal maar een grijze nato.
Draag deze trouwens meer op leer of nato dan met staalā€¦ :upside_down_face::see_no_evil:

4 likes

ja, maar goed stevig , had wel eens een vintage omgedaan , sneuvelde binnen een uur het glaasje

1 like

Een andere toolwatch,normaal een stalen band maar nu met een stevige natoband,ook bij cousinsuk vandaan, voor weinig!

2 likes

Mooi klokje. Doet wel wat denken aan de March La.b AM3 (lange tijd mijn grail geweest)

6 likes

Vintage zou ik niet omdoenā€¦veel te zonde ook al zijn ze niet duurā€¦vind het al knap dat ze in een bepaalde staat zijn na zoveel jaarā€¦pak dan een nieuwe ofzoā€¦

Timex bv:

ziet er zeker mooi uit ,ook een vintage?

uhm nieuw gekocht rond 1990 geloof ik.

1 like

Wat is dat dan :thinking: een March??..Heel gaaf klokkie trouwensšŸ–’:blush:

zit veel diepte in , en ook een gaaf bandje

ja misschien nog wel zoiets aanschaffen ,of een casio

1 like

Speedmasters scoren volgens mij zeer hoog in de bandenswapper-top-10ā€¦


8 likes

Een:

Twee:

Drie:

En vier keer anders:

6 likes

11 likes

Dat is toch jouw nieuwe Globemaster? Mooie blauw leren band zeg!

1 like

Thanks!
Hij is zwart met een blauwe binnenkant. Alle credits overigens voor @Ko-Banden, die hem gemaakt heeft.

1 like

Laat ik nu uit betrouwbare bron vernomen hebben dat er hier iemand een Schwarzwald met drie banden over de vloer heeftā€¦

Maar wat die G-shock betreft, ik moet u waarschuwen. De hieronder getoonde fotoā€™s kunnen oogletsel veroorzaken.



En de allerergsteā€¦ De lila g-shock met vloekende NATO:

2 likes

erg leuke banden , maak u ze zelf? Top hoor

Deze (eerste vintage van mij) ook voorzien van een andere originele stalen Citizen band aangezien de andere toch niet helemaal lekker pasteā€¦

Oude bandā€¦

Nieuwe bandā€¦

Wel goed geluktā€¦al zeg ik het zelfšŸ˜Š

2 likes