Show je horloge met een ander bandje!

zelfde klok , maar een andere kleur en band

Dan zou ik gewoon een Casio of Timex omdoen ofzošŸ–’

Is die veel te mooi voor😊

Geen staal maar een grijze nato.
Draag deze trouwens meer op leer of nato dan met staal… :upside_down_face::see_no_evil:

4 likes

ja, maar goed stevig , had wel eens een vintage omgedaan , sneuvelde binnen een uur het glaasje

1 like

Een andere toolwatch,normaal een stalen band maar nu met een stevige natoband,ook bij cousinsuk vandaan, voor weinig!

2 likes

Mooi klokje. Doet wel wat denken aan de March La.b AM3 (lange tijd mijn grail geweest)

6 likes

Vintage zou ik niet omdoen…veel te zonde ook al zijn ze niet duur…vind het al knap dat ze in een bepaalde staat zijn na zoveel jaar…pak dan een nieuwe ofzo…

Timex bv:

ziet er zeker mooi uit ,ook een vintage?

uhm nieuw gekocht rond 1990 geloof ik.

1 like

Wat is dat dan :thinking: een March??..Heel gaaf klokkie trouwensšŸ–’:blush:

zit veel diepte in , en ook een gaaf bandje

ja misschien nog wel zoiets aanschaffen ,of een casio

1 like

Speedmasters scoren volgens mij zeer hoog in de bandenswapper-top-10…

8 likes

Een:

Twee:

Drie:

En vier keer anders:

6 likes

11 likes

Dat is toch jouw nieuwe Globemaster? Mooie blauw leren band zeg!

1 like

Thanks!
Hij is zwart met een blauwe binnenkant. Alle credits overigens voor @Ko-Banden, die hem gemaakt heeft.

1 like

Laat ik nu uit betrouwbare bron vernomen hebben dat er hier iemand een Schwarzwald met drie banden over de vloer heeft…

Maar wat die G-shock betreft, ik moet u waarschuwen. De hieronder getoonde foto’s kunnen oogletsel veroorzaken.

En de allerergste… De lila g-shock met vloekende NATO:

2 likes

erg leuke banden , maak u ze zelf? Top hoor

Deze (eerste vintage van mij) ook voorzien van een andere originele stalen Citizen band aangezien de andere toch niet helemaal lekker paste…

Oude band…

Nieuwe band…

Wel goed gelukt…al zeg ik het zelf😊

2 likes