Show je horloge van >100k

Na aanleiding van een ander topic ben ik inderdaad benieuwd of hier wat op tafel komt. Niet door mij in ieder geval :wink: maar go go go!

3 likes

Denk dat er weinig hier te zien zal zijn.

1 like

Wat moet hier interessant aan zijn……….

2 likes

langs mijn kant niet, alhoewel ik sommige horloges in mijn collectie wel zoveel waard vindt :smiling_face:

4 likes

13 likes

Deze is 100Kusjes waard!

3 likes

IMG_4159

2 likes

100K 1000K 10.000K(eien))

9 likes

Eerst even een vraag: Die 100 k moet dat (huidige) list prijs zijn of waarvoor je t daadwerkelijk gekocht hebt aka grijs duurder dan list

Maar ik vermoed dat hier (bijna) niemand een (dus echt 1) horloge heeft van die categorie. En eerlijk gezegd. Koekoek. 1 horloge van een ton Maar goed leef en laat leven

De duurste op t forum van 1 horloge.

Ik zou zeggen kijk eens in t lange only draadje daar vind je een chrono. Ik vermoed dat die list de duurste of een van de duurste is qua list prijs van een enkel horloge. Patek chrono wat iemand heeft zal daar ook in de buurt van komen of mss erover heen gaan.

En daarnaast zullen er nog wel een aantal Ap’s en Vacherons rondzweven.

Maar geen van allen haalt de minimaal €100 k

Just my 2 cts

3 likes

En als je dan toch een foto post, kan je dan gelijk ook je adres delen + aangeven wanneer je van huis bent? Ik vraag dit voor een vriend.

Ongerelateerd: blijkbaar zegt het wachtwoord van je beveiligingssysteem heel veel over jou als persoon! Deel je code, en dan vertel ik je wat je persoonlijkheidstype is! :slight_smile:

10 likes

Goeie vriend van me heeft deze.

1 like

Om nog maar even leuker te doen over de komma en andere dingen, in de openingspost is geen valuta aangegeven.

Dus een Casio F91-W van een half miljoen vietnamese Dong voldoet al.

7 likes

Ze zitten hier hoor, maar die eigenaren posten ze niet om veiligheidsredenen. Een topic die daar naar vraagt zal daar niets aan veranderen vermoed ik.

6 likes

Graag adres erbij en wanneer je op vakantie gaat…

3 likes

In de valuta van Zimbabwe heb ik meerdere miljoenen in de kist liggen. Nu jij weer TS.

1 like

Dat is de nieuwste model. Ik heb zelf nog de vintage versie

Die heeft alleen goedkope Seiko’s toch?

Hebben wij weer, deze hobby en dan zo’n pauperomgeving…. Pfffff

Duurste horloge wat ik ooit gepast heb, Chopard, 60K, IWC minute repeater, +100K dacht ik en Richard Mille, 250K. Maar ja, gepast is niet getast…

1 like

Verwacht hier niets, en dat om de begrijpelijke reeds genoemde redenen.

1 like

Volgens mij zie ik hier ook mensen die meerdere horloges van >30K hebben, dat maakt dan ook niet echt veel verschil met 1 van 100K toch?

@JohnWick en @JantjeContant posten 'm wel even. Die zijn niet zo flauw.

2 likes