Helaas zat de band er niet bij, daarom maar 50 betaald i.p.v. 75…
Meer is zo’n Chinese replica ook echt niet waard
Ik zat vandaag zelf in de verkoop dus geen tijd gehad om te struinen. Benieuwd of @koekoek nog wat heeft gevonden want wij zoeken deze dag vaak in hetzelfde verkoopgebied
Wauw. Die is cool. Netjes gevonden…
deze kwam ik tegen voor het respectabele bedrag van van 50 eurocent .
nos , het labeltje zat nog aan de band .
Ik ben niet de deur uit geweest vandaag, had er geen zin in.
Maar, maar, er zit een bandje aan op de foto?
Vandaag een Pontiac quartz een Dames Titanium pulsar met saffierglas een oude polaroid camera met box omdoos boekjes👍 En de kids van alles en nog wat haha
Één Swatch zien liggen op de markt in Utrecht en DW met een gebroken glas.
Beide laten liggen.
Mensen zijn tegenwoordig steeds meer op de hoogte van of iets wel of niet waardevol is heb ik de indruk.
Tv programma’s en uiteraard ook dit forum dragen daar aan bij.
Veel items die voorheen op de koning(inne)markt lagen worden nu eerder via MP verkocht.
Hangt er toch mede van af wat het horloge gekost heeft…?
Zo een Movado draagt Kim Jong-un ook toch?
Volgens mij wel inderdaad
het is mijn smaak ook niet , maar voor dat geld kon ik hem toch niet laten liggen , al was het maar voor het doosje .
Ik heb vrijdagavond de vrijmarkt in Utrecht bezocht, maar ik denk 0 horloges gezien tussen de gourmet en fondue stellen
Zal vast minder zijn dan de waarde…
Denk niet dat je de marktwaarde uit je hoofd weet, als je spontaan tegen zoiets aanloopt.
Maar goed, voor € 7,50 of zo had ik 'm misschien wel gekocht…
Dat is toch wel een hele mooie 80’s (?) vondst hoor!
Best gewild onder liefhebbers, en deze lijkt nos?
Hier wat leuke info die misschien maken dat je het klokje op een andere manier gaat zien
https://www.ablogtowatch.com/movado-museum-dial-classic-watch-history-horwitt/
Nog een paar leuke 80’s adds
bedankt voor je leuke aanvulling , het is op zich wel een mooi klokje , maar niet voor mij .