Show je limited edition

Aangezien mijn voorkeur op vlak van horloges naar meer uniekere stukken uitgaat. Dacht ik dat er wel plaats zou zijn voor een topic voor LE. Nu ben ik benieuwd welke LE er hier in het bezit zijn op het forum.

Zelf zou ik deze ooit in het bezit willen hebben:
Seiko Marinemaster 300M Zimbe Limited Edition ref. SLA013J

25 likes

In bezit deze:

MeisterSinger 1Z Horlogeforum 2004 (uit mijn hoofd) Limited Edition. Nummer 07/30. Destijds was ik betrokken bij de project groep en ben ik uiteindelijk met dit idee naar MeisterSinger gegaan. Leuk weetje: destijds hadden ze nog geen lefty in hun collectie, die is er pas aan toegevoegd nadat onze limited was uitgebracht.

Explore G Tibosch
(Op de achtergrond de Zeno Horlogeforum LTD van 2003 en de Fortis Horlogeforum LTD van 2005.)

Daarnaast ook deze Glycine Airman 1953 Vintage Limited Edition. Deze heb ik van Glycine zelf gekregen nadat ik het idee had geopperd voor dit horloge als limited edition voor een ander forum. Dat is toen niet doorgegaan omdat ze zelf hadden besloten er een limited edition van 600 stuks van te maken. Toen zijn ze eigenlijk ook meer en meer de oude modellen gaan herintroduceren.

Explore G Tibosch

Ik moet toegeven dat ik beide horloges eigenlijk nog maar heeeeeeeel zelden draag, vandaar dat ik ze ook niet op mijn collectie foto had meegenomen, maar ik vind het zonde om ze weg te doen vanwege de verhalen die erachter zitten.

14 likes

24 likes

2 Limited Edition Seiko’s.

Staan ook in het blauwe gedeelte :wink:

Maximaal 3500 stuks WW.

Maximaal 1200 stuks WW.

8 likes


8 likes

1500 WW

32fa805f5e19a4e2ef3a428c1ce56d39918e0a7e_1_690x302

18 likes

Niet gedacht hier 1 tegen te komen :drooling_face:

aardig aantal! Wel nice dat je met die groep samen gewerkt hebt! Die glycine is echt knap!

Momenteel deze.
Allemaal Japans :wink:

32 likes

16 likes


De 2014 limited. Op vakantie in Dresden gekocht. 100 van gemaakt

7 likes

15 likes

Oris Aquis Clean Ocean. Wonderschone wijzerplaat :sunglasses:

19 likes

hmmm doe ik iets fout met een foto uploaden. Lukt ineens niet meer… Probeer later wel😉

1 like

SLA017, nummer 1572 van 2000.

32 likes

7 likes


12 likes

15 likes

Ref van de eerste?

Niet meer in bezit, maar wel limited.

6 likes