Show je midsize duikers!

Toetsenbord begint op mijn horloge te lijken na al dat thuiswerken :sweat_smile:

3 likes

Hmmm, something isnt right here…:thinking:

2 likes

en dat is :wink: ?

1 like

De houding van de pols ziet er een beetje onnatuurlijk uit, vind je ook niet? :smile:

Dacht de sluiting lekker vlot dicht te klikken. Op het laatste moment draait echter het hele horloge om m’n pols en klikt de sluiting dicht wanneer het geheel ondersteboven om m’n arm zit :sweat_smile:
Haastige spoed…:yum:

1 like

Hahhaa ja dat viel me niet op. Ik kon eigenlijk alleen ontdekken dat je geen mooi aansluitende curved lugs hebt :wink:

1 like

:ocean: Ultieme midsize duiker… SKX013 :raised_hands:

7 likes

Diameter is 1 ding maar de complete opbouw van de kast is ook belangrijk. Zie hier bijvoorbeeld een 40mm seadweller uit 2003 en als ik die vergelijk met bijvoorbeeld een huidige submariner dan voelt het nieuwe model veel groter.

1 like

Nog niet! Gisteravond net een originele band op de kop getikt die wel aansluitende endlinks heeft :ok_hand: morgen verwacht ik die al aan de deur.

Toch zijn de lugs nog vrij lang lijkt het? Klopt wel wat je zegt. Ik heb een Orient Kamasu van 41.8mm. Maar lug to lug rond de 46mm, waardoor ie wel een stuk kleiner draagt

lekker!

1 like

Ik ken het horloge waar jij naar refereert niet maar ik heb niet het gevoel dat deze lugs lang zijn. Moet wel zeggen dat de seadweller een stuk dikker is dan bijvoorbeeld een Submariner. Zie hier een 1680 uit 1974 wat qua kwaliteit echt een stuk blikkerige aanvoelt dan een modernere duiker. Qua comfort is de 1680 wel fijner.

3 likes

Net een beurtje gehad kan er dus weer een paar jaar tegen

6 likes

Fixed! :heart_eyes:

3 likes

Lekker! Ik heb de mijne ook weer even aan de pols geslingerd

4 likes

3 likes

Misschien iets te klein

9 likes

Lijkt een smallsize ja😅 hoeveel mm is dit?

1 like

6 likes

Niks mis mee joh :+1:t2:

1 like

Sinds vandaag met een andere smoel en nieuw NH36 hartje. Downside? Ik heb de stift een fractie te kort gemaakt en de wijzers zijn ook tijdelijk…:sweat_smile:

3 likes