Show je midsize duikers!

Dat klopt, maar hij valt om mijn pols redelijk mid-size :grin: Ze hebben deze ook in 39mm!

1 like

Mooi :+1:

16 likes

Prachtig! Ik ben jaloers :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Met z’n 40mm valt hij wat mij betreft nog net in de “midsize”.
Deze is maar een paar jaar gemaakt. Grijze wijzerplaat en Tungsten/Wolfraam bezel.

5 likes

Cross post

8 likes

Oneens.

A small/skinny guy wearing an (oversized) man’s watch, looks like
-he’s trying too hard
-he’s even more small/skinny than he actually is, since his big daddy’s watch overpowers his wrist
-etc.

Als je vind dat je met 15-16cm polsomtrek prima een horloge van 46mm kan dragen, hebben we duidelijk andere ideeën over esthetiek, proportie en smaak. :stuck_out_tongue_winking_eye:

En nee, gelijk een dames-horloge van 32mm (of kleiner) is ook het andere uiterste.

1 like

Hap hap hap

1 like

Oh wow, mooie ‘save’. Chapeau! :face_with_hand_over_mouth: Je zou bijna denken dat ie 't niet echt meende…

Vandaag het beestje weer eens op staal! :+1:

3 likes

Diameter? Mooi stoer

Thanks! Deze is 41mm op mijn 17,5cm pols.

1 like

Wat is nou het en midsize, want ik vind een horloge van 41 mm gewoon normale maat als ik eerlijk ben.

Denk dat mis max 38 mm is oid, of niet?

1 like

Eens. Voor mij is midsize max 38mm

3 likes

Is midsize niet een relatief begrip? Voor mij hangt de term ‘midsize’ af van de verhouding pols / horloge. Een 38mm op een 15cm pols kan er meer oversized uit zien dan een 41mm op een 19cm pols bijvoorbeeld.

Nee midsize is een tamelijk vaststaand begrip. Het betekent ‘tussenmaat’ en staat voor horloges met een unisex maat.

Dames: <34mm, midsize: 34-38mm, heren 38mm>

Eigenlijk horen horloges met een diameter van 39 en hoger niet thuis in dit topic, hoe mooi ze ook zijn. :wink:

4 likes

Ja zo kan j het bekijken maar dan kan een 50 mm diesel horloge op een beer van een vent een midsize zijn :stuck_out_tongue:

1 like

Hahaha daar heb je 'n punt :joy:

@Pantarhei Duidelijk!

1 like

Deze continental tech-line uit 1965 met dubbele secondewijzer gisteren opgeknapt.

8 likes

Is 40MM ex kroon nog een midsize? In dat geval deze Citizen 150M 62-6198 uit midden jaren 70.

9 likes