Show je midsize duikers!

Mooi setje samen zo! Ik heb natuurlijk ook nog het broertje LorusšŸ˜‰, maar die is geen midsize !

2 likes

De mijne is een 7s26-0050, geen 0040ā€‹:smirk: ze tonen wel precies hetzelfde trouwens :thinking:

Is inderdaad een soort schaalmodel van de SKX007.:grinning: Maar toch op details net even anders: de lugs, de wijzers en de crownguards bijvoorbeeld. Imo de leukste mid-size duiker van Seiko.

1 like

Ik vind de CW wel gaaf. Die heb ik wel toegevoegd aan mijn lijstje voor misschien ooit eens aan te schaffen!

1 like

Hoe bedoel je de plaatsing van het logo? Ik zie er niets raars aan?:face_with_monocle:

Nu om de pols, mā€™n nieuwe SKX013 op nato. :grin:

5 likes

Op nato is de skx altijd leuk!

2 likes

Eigenlijk is het een 007 maar dan kleinerā€¦

Thanks, Bas! Ben er ook blij mee!

Logo zat vroeger bij dit model bovenin, midden op de wijzerplaat. Vond ik zelf net wat fraaier, denk ik.

Zelf smalle polsen, ik vind ze heerlijk die kleine divers. Hier een 36-37mm


Tissot Navigator

9 likes

Vind die wijzerplaat wel erg klein vergeleken met de kast. Niet in verhouding.

1 like

Dan kom je ook aan de Steinhart 39. Gehad maar persoonlijk iets te klein

1 like

Behoorlijk diep ook inderdaad wel, dat valt mij ook op

1 like

Kan zeker op kantoor, ziet er strak uit met een casual-sjieke lookšŸ˜Ž

1 like

Logo op 3 ipv 12

@pasd Heb je toevallig een voorbeeld van eentje ā€˜zoals hij zou moeten zijnā€™ ? Ik kan het namelijk even niet in mijn hoofd recht krijgenā€‹:joy::joy:


:blush:

1 like

Ik heb wel eens een Oris 65 in 36mm gepastā€¦ Vooral in de spiegel is hij dan toch wel erg klein. Dat komt van iemand die geen horloge boven de 36mm bezit op dit moment!

4 likes

Ik vind 'm niet overdreven klein tonen. Sterker nog, vind het een mooi maatje zo aan jouw pols! Maar ja, daā€™s mijn bescheiden mening, natuurlijkā€¦

3 likes

Ik sluit me aan bij @TagEd: Ik vind hem anders ook erg goed staan!

1 like