Show je midsize duikers!

Niet door mij in ieder geval. Heb ook nog ergens een 7002 duiker case liggen met dezelfde soort “tralies”. (Een 42mm duiker. Deze 4205 is 38mm) neemt niet weg dat ik het een enorm tof ding vind. :grin:
De wijzerplaat en wijzers zijn echter niet origineel. Waarschijnlijk door een van de vorige eigenaren gedaan.

Die ‘tralies’ zijn niet van Seiko hoor.

Nee, dat vermoeden had ik ook. Maar aangezien de site waar ik hem hem aangeschaft een flinke set van die dingen had lijkt het mij niet dat door een enkeling/vorige eigenaar is gedaan. (tenzij diegene voor de lol handen vol kocht en die staven toevoegt :smile: )

Deze is 40mm en “voelt” voor mij klein aan. De dikte van 11,2 (incl caseback) draagt daar misschien aan bij.

3 likes

De SKX in 37mm!

6 likes


Midsize duiker :slight_smile:

14 likes


36 mm Marathon.

5 likes

12 likes

5 likes

Vandaag weer deze beauty van 36mm

6 likes

Het is hier wel heel stil zeg!

Ik hoor al jaren dat de horloges weer kleiner zouden worden. Dit jaar lijkt daar voor het eerst iets van te kloppen. Laten we hopen dat dat klopt en dat we hier binnenkort volop kunnen posten!

2 likes

39mm.:hugs:

11 likes

Post jij dan ook je midsize? :wink:

4 likes

SKX023? Fraai ding! Spreekt me meer aan dan de SKX007

1 like

Klopt inderdaad!

Ik ben er ook erg tevreden mee. Bewust voor dit modelletje gekozen ipv de 007. Kleiner en m.i. ook een mooiere dial.

Helemaal eens! Ook maar eens opzoek naar een 023 lijkt me een heerlijk horloge voor van de zomer.

Ik zou het heel graag willen, maar ik ben nog steeds op zoek! De enige die ik echt mooi vind is de Tudor, maar die idd buiten mijn budget!

Ik heb wel de nieuwe Seiko op het oog, maar die telt net niet als mid size volgens mij.

6 likes

Welke maat is dit?