Show je midsize duikers!

Blijf me maar jaloers maken… :tired_face:

1 like

Crosspost!

Blijf die 36mm Seamasters posten, ben benieuwd hoe die zich verhouden tot mijn SKX013 qua formaat. Als er mensen zijn die beide (gehad) hebben, laat het weten! Ik hoop ook spoedig tot deze categorie te behoren, passen gaat helaas lastig in deze tijden…

4 likes

8 likes

Hé, dacht ik, volgens mij heb ik die 006 ook nog ergens…

7 likes

Wat een mooi ding! :+1: :ok_hand:

1 like

3 likes

Ik heb een 013. Ben die 36mm Seamaster 2 maal wezen passen. Overtuigd met het geld brandend in de zak… Maar beide keren in het echt eggie vond ik hem heel klein ogen, dameshorloge klein. Uiteindelijk nooit gekocht dus… Als je niet per se voor die tool watch uitstraling gaat maar gewoon een mooi compact elegant horloge wil denk ik een goede keuze! Hij blijft bij mij zeker ook knagen, zeker in het zwart :ok_hand:

1 like

Ik was er inderdaad vast van overtuigd dat de 36mm Seamaster voor mij de beste maat zou zijn, maar ik schrok ervan hoe klein het horloge op foto’s afsteekt tegen een SKX013. Die heeft voor mij de perfecte maat, heel veel kleiner moet het nou ook weer niet worden. Ook lees ik dat de 41mm kleiner valt en daardoor best eens beter zou kunnen bevallen.

Altijd eerst passen blijft het devies, dat is in deze tijden lastig en daardoor geen goede combinatie met ongeduld. :wink:

1 like

Mooi die 023. Toch maar eens de veilingalerts instellen.

1 like

Hij is absoluut genieten, maar blijkt best moeilijk te vinden toch @JoelH?

Jup… helaas wel… Ben al enige tijd opzoek, maar nauwelijks een SKX031 te vinden. En zodra je er één tegen komt zijn deze vaak in slechte staat OF ze zijn niet origineel (uurwerk mee gerommeld etc)

7 likes

9 likes

3 likes

2 likes

19 likes

Midsize SKX023j

2 likes

Citizen ny0040 valt erg klein.

3 likes

Met een lekkere paella!

2 likes

5 likes