Show je minder dan 15 euro weggooihorloge

Misschien staat er ook wat inspiratie in het topic dat ik speciaal voor dit onderwerp laatst maakte? Cheap ass horloges: show me yours!

Haha, die Broad Arrow…

Oh wat erg, zag dergelijk iets ook in China. Kreeg ter plekke tranen in m’n ogen:joy:

mijn Dobroa “PRC200”. 2,56eu gratis thuis geleverd via amazon.
Fenomenale Sunburst.

3 likes

Deze een keer op de rommelmarkt opgepikt. Kweenie meer voor hoeveel, maar ruim onder de 15 euro.

Maar goed dat ik em op de basis of middelbare school niet Had. Anders zat ik vast juf en meesters te pesten, door halverwege een video, de tv uit te zetten. En de buren zouden dan ook niet veilig zijn geweest :smiling_imp:

4 likes

15 euro kwam deze niet bij in de buurt :wink:

Deze voor 13 euro incl verzendkosten van alie-express. Was geleverd met rubber bandje, die heb ik vervangen door een ander bandje van alie express met vouwsluiting, welke bijna dezelfde prijs had als het horloge zelf.
Het mooiste is dat het een mechanisch automatisch uurwerk heeft en hij behoorlijk goed op tijd loopt.
De rede dat ik hem kocht wat dat ik haast niet kon geloven dat ze werkende mechanische horloges verkopen voor onder de 15 euro. Maar het valt me zeker niet tegen.

1 like

Is hij enorm beschadigd aan de bovenkant of hoort/lijkt dat zo?

Deze superfoute Poljot dresser zat voor 15 euro in de bus als ik het mij niet vergis.
Smerig, loopt voor geen meter maar toch veel plezier van gehad :grin:

]
En bij gebrek aan betere foto deze pocket shot :slight_smile:

1 like

Nej dat is soort van geborsteld/mat achtig. Lijkt inderdaad zo op de foto.
Is verder nergens beschadigd
Zo is het duidelijker

1 like

Voor dat geld een heel apart ding. Mechanisch skeleton voor 15 euro

Now for real: een échte Gonewa diver van 6.71 dollar en een bandje van 1 dollar.

Daar kan je niet voor sukkelen.

Een paar jaar geleden had de Action Commodoor horloges in de verkoop voor 8 euro, met echt werkende chronograaf. Dan vraag je je af hoe het kan, want ze verdienen er ook nog aan.
Ze hadden een aantal verschillende modellen.

3 likes

Ben zeer blij met mn chinese klokje. Een skmei minder dan 5 euro, doet het al jaren zonder problemen. Reden waarom ik deze liever draag dan mn andere klokjes, enorm grote cijfers. Hoef ik geen bril op om te zien hoe laat het is.

A €3,55 incl. verzenden.
Een echte Soki, soort Chinese Seiko…

3 likes

Ziet er eigenlijk helemaal niet gek uit, field watch look

Echte weggevers, en ze zijn er blij mee !

1 like

Inderdaad: herinneringen van vroeger komen naar boven drijven . Precies de stopwatch op de honderste nauwkeurig proberen te krijgen. LEUK!

7,50 zalando